Originální popis hry
Karetní hra Bloodborne: The Card Game vychází z dungeonů Chalice ve videohře Bloodborne — neustále se měnících labyrintů a hrobek vyhloubených Velkými pod padlým městem Yharnam, kde žijí děsivá stvoření. Hráči soupeří o to, kdo zabije příšery a vezme si jejich krev.
Obecně je Bloodborne hrou o řízení rizika s trochou skupinového myšlení, správě/vylepšování inventáře a taktické hře. Začínáte se základními zbraněmi, které si můžete vylepšovat, abyste zlepšili svá bojová komba a schopnosti.
V každém tahu zaútočí na hráče jedna náhodně vybraná příšera, kteří bojují jako tým, přičemž každý zahraje kartu ze své ruky současně a pokusí se příšeru zabít. Hráči sbírají krev příšery za předpokladu, že zemře, podle toho, kolik jí způsobili poškození. Příšery se mohou bránit vybuchujícími kostkami, které mohou potenciálně způsobit nekonečné poškození.
Hráči mohou bojovat, jak dlouho chtějí, ale pokud v boji zemřou, ztrácejí svůj postup. Hráči se mohou z boje odhlásit, aby si mohli svou krev uložit do banky a trvale ji šetřit. Nasbíraná krev se počítá jako vítězné body.
Říká designér Eric M. Lang, "Mým cílem při tvorbě Bloodborne bylo přenést intenzitu a frustraci z videohry do soupeření mezi hráči. Hodně smrti."
Automatický překlad
Bloodborne: The Card Game is based on the Chalice Dungeons in the video game Bloodborne — the ever-changing labyrinths and tombs carved out by the Great Ones beneath the fallen city of Yharnam, where horrifying creatures reside. Players compete to kill monsters and take their blood.
In general, Bloodborne is a game about risk management with a bit of group think, inventory management/upgrades, and tactical play. You start with a hand of basic weapons, which you get to upgrade to improve your fighting combos and capabilities.
Each turn, one monster chosen at random attacks players, who fight back as a team, with everyone playing a card from their hand simultaneously to attempt to kill the monster. Players collect blood from the monster, assuming it dies, based on how much damage they dealt. Monsters can fight back with exploding dice that can potentially deal infinite damage.
Players can fight as long as they want, but if they die in combat, they lose their progress. Players can opt out of fighting to bank their blood and save it permanently. Collected blood counts as victory points.
Says designer Eric M. Lang, "My goal with Bloodborne was to channel the intensity and frustration of the video game into a contest between players. Lots of death."
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.