Originální popis hry
ZÁPIS
Píše se rok 1793. Francie se zmítá v době hrůzovlády a ani nevinní nejsou v bezpečí před Výborem veřejné bezpečnosti a jeho drahocennou gilotinou. Uprostřed této vřavy se jeden muž pomocí odvahy a lsti snaží bojovat proti brutalitě: Spolu se svou Ligou stoupenců zachraňuje Šarlatový pupkáč nevinné přímo před nosem Výboru a zanechává po sobě pouze kartičku s malým květem pupkáče. Muž, který za záchranou stojí, Angličan Sir Percy Blakeney, musí svou identitu držet v tajnosti před všemi kromě svých nejbližších spolupracovníků.
Ve hře The Scarlet Pimpernel hrajete za členy Ligy, kteří pomáhají Šarlatovému Pimpernelovi splnit sedm misí a zachraňují nevinné před gilotinou. Žádná mise nebude tak důležitá jako ta poslední, protože zachráníte mladého dauphina, následníka francouzského trůnu, tím, že ho odvezete do Vídně.
CÍL
Ve hře The Scarlet Pimpernel hráči odhalí kartu mise jako “aktuální misi.” Každá karta mise má lokaci a potřebný počet příznivců a zdrojů.
Jako člen Ligy Šarlatového Pimpernela pomáháte plnit mise tím, že zajišťujete trasu a lokaci, získáváte požadovaný počet příznivců a zdrojů (koně, vozy, listiny a převleky) a zaplňujete pět políček mise. Tento úkol plníte tak, že umisťujete své kostky na různá místa na hrací desce a získáváte body. Přestože hráči na plnění misí spolupracují, pouze hráč s nejvyšším počtem bodů na konci hry se stane nejdůvěrnějším rádcem Šarlatového Pimpernela’
HRA
Hru začíná hráč, který má značku prvního hráče, a pokračuje po směru hodinových ručiček. Ve svém tahu musíte buď PŘIJMOUT AKCI, nebo PŮJČIT. Po své úvodní akci můžete navíc POUŽÍT ODPOČÍVACÍ KOSTKU. Kolo končí, když je na každém z pěti políček mise kostka, NEBO když všichni hráči postupně prošli. Poté přejdete k dokončení mise.
Ve svém tahu musíte provést akci nebo projít. Mezi akce, které máte ve svém tahu k dispozici, patří základní akce na vašem hráčském dílku NEBO akce uvedené na jakémkoli JEDNOM dílku zvláštní přízně, který jste si nasbírali. Základní akce na vaší destičce hráče umožňuje volbu mezi dvěma akcemi: Pohyb pěšcem nebo Umístění kostky. Speciální destičky přízně vám umožňují dvě akce označené symbolem “+”.
O ZVLÁŠTNÍCH PŘÍZNÍCH
Když je kostka poprvé umístěna na některou ze šesti plánovacích oblastí, hráč umisťující kostku si vezme odpovídající destičku speciální přízně a přiloženou kartu speciální přízně a umístí ji napravo od své destičky hráče. Znaky na destičkách, které vlastníte, vám udělují “zvláštní přízeň”. Můžete použít akce uvedené na přiložené kartě zvláštní přízně.
KONEC KOLA / HRY
Hra pokračuje, dokud na každém z pěti políček mise není kostka NEBO dokud všichni hráči postupně neprojdou. Jakmile se tak stane, okamžitě dokončíte aktuální misi. Po dokončení sedmé mise vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů!
Automatický překlad
BACKGROUND
The year is 1793. France cowers under the Reign of Terror, and not even the innocent are safe from the Committee of Public Safety and their precious guillotine. In the midst of this turmoil, one man uses courage and cunning to fight the brutality: The Scarlet Pimpernel.
Along with his League of followers, The Scarlet Pimpernel rescues the innocent from under the very noses of the Committee, leaving behind only a card showing a small pimpernel flower. The man behind the rescues, Englishman Sir Percy Blakeney, must keep his identity a secret from all but his closest associates.
In The Scarlet Pimpernel, you play as members of the league helping the Scarlet Pimpernel accomplish seven missions, rescuing the innocent from the guillotine. No mission will be as important as the last, for you save the young Dauphin, heir to the French throne, by whisking him away to Vienna.
OBJECTIVE
In The Scarlet Pimpernel, players reveal a mission card as the “current mission.” Each mission card has a location and a required number of supporters and resources.
As a member of the League of the Scarlet Pimpernel, you help carry out missions by securing the route and location, obtaining the required number of supporters and resources (horses, carts, papers, and disguises), and filling the five mission spaces. This task is done by placing your cubes in various locations on the board to score points. Although players work together to accomplish missions, only the player with the highest score at the end of the game will become the Scarlet Pimpernel’s most trusted advisor.
GAMEPLAY
Gameplay starts with the player who has the first player marker and proceeds clockwise. On your turn, you must either TAKE AN ACTION or PASS. You may additionally USE A REST CUBE after your initial action. The round ends when each of the five mission spaces has a cube on it, OR all players have passed in succession. You then move on to completing the mission.
On your turn, you must take an action or pass. Actions available to you on your turn include the basic action on your player tile OR actions listed on any ONE Special Favor tile you have collected. The basic action on your player tile allows a choice between two actions: Move Your Pawn or Place a Cube. Special favor tiles give you two actions denoted by the “+” symbol.
ABOUT SPECIAL FAVORS
When a cube is first placed in any of the six planning areas the player placing the cube takes the corresponding special favor tile and attached special favor card and places it to the right of his or her player tile. The characters on the tiles you possess grant you “special favors”. You may use the actions listed on the attached special favor card.
END OF ROUND / GAME
Play continues until each of the five mission spaces has a cube on it OR all players have passed in succession. When this happens you immediately complete the current mission. After the seventh mission is completed, the player with the most points wins!
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.