Originální popis hry
Jste vůdcem prehistorického kmene a rozhodujete, kteří členové kmene půjdou na lov a jakou kořist chtějí ulovit. Jako vodítko pro vás starší vytvořili úkoly, které můžete plnit malováním na stěnu své jeskyně. V každém kole hry Prehistorie dražíte s ostatními vůdci kmene současně (a tajně), abyste rozhodli, kdo kde loví. Čím více lovců máte, tím větší zvěř můžete ulovit, ale tím jste pomalejší. Nejrychlejší hráč - tedy ten, který má nejmenší součet lovců - jde první, ale má málo lovců, se kterými může lovit. Chcete-li lovit, přiřadíte své lovce na jedno nebo více míst, aby ulovili kořist, která tam čeká. Kořist je reprezentována polyominovými destičkami a čím větší destička, tím vyšší je požadovaný součet. Pokud máte právě tolik lovců, abyste kořist chytili, mohou být při tom zraněni, což znamená, že si na konci kola dobíráte méně karet lovců, abyste si doplnili ruku. (Když je zraníte, nedůvěřují vašemu vedení!) Ve druhé fázi kola si vybarvíte jeskyni pomocí destiček zvířat nasbíraných ve fázi lovu. Vaši jeskyni představuje mřížka 7x7, která začíná s několika již umístěnými destičkami. První umístěná destička jde do levého sloupce a všechny další se musí dotýkat již umístěných destiček, přičemž všechny destičky musí být orientovány tak, aby se na zvířata dívala nohama (nebo ploutvemi) dolů. (Jeskynní lidé mají jednoduchý vkus a chtějí, aby vše bylo reprezentativní.) Když splníte přání Starších a vybarvíte svou jeskyni určitým způsobem - například doplníte vodorovnou linii nebo spojíte protilehlé rohy či obklopíte legendární zvíře ze všech stran - umístíte na tento úkol jeden nebo více žetonů totemu. Kdo jako první odhodí svých osm žetonů totemu, vyhrává.
You are the leader of a prehistoric tribe, deciding which members of your tribe go hunting and what prey they want to catch. To guide you, the Elders have created challenges that you can complete by painting on the wall of your cave.
Each round in Prehistories, you and your fellow tribe leaders bid simultaneously (and secretly) to decide who hunts where. The more hunters you have, the bigger the game you can catch, but the slower you are. The fastest player — that is, the one with the smallest sum of hunters — goes first, but they have few hunters with which to hunt. To hunt, you assign your hunters to one or more locations to catch the prey waiting there. Prey is represented by polyomino tiles, and the larger the tile, the higher the sum required. If you have just enough hunters to catch your prey, they might be wounded in the process, which means you'll draw fewer hunter cards at the end of the round to refill your hand. (They distrust your leadership when you get them injured!)
In the second phase of a round, you paint your cave with the animal tiles collected during the hunting phase. Your cave is represented by a 7x7 grid that starts with a few tiles already in place. The first tile you place goes in the left-hand column, and all subsequent tiles must touch tiles already placed, with all tiles being oriented so that the animals are viewed with their legs (or fins) down. (Cavemen have simple tastes and want everything to be representational.)
When you fulfill the wishes of the Elders by painting your cave in certain ways — such as completing a horizontal line or connecting opposing corners or surrounding a legendary animal on all sides — you place one or more totem tokens on that challenge. Whoever first discards their eight totem tokens wins.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Soubory pro 3D tisk jsou uloženy na externích serverech vlastníků 3D modelů. Pro stažení je někdy potřeba registrace, případně zaslání finančního
příspěvku autorovi. Většina 3D modelů je zdarma pro osobní použití.