Originální popis hry
Na ledovém jezeře se střetnou dva klany pravěkých lidí v zápase Kairn, známém spíše jako Caveman Curling, což je předchůdce moderního sportu curling. Hráči soutěží jako jednotlivci nebo se sdružují do dvou klanů a v každém kole se snaží dostat své kameny co nejblíže k cíli. Hráč ve svém tahu provede dvě akce:
• Vypustí kámen po ledě a švihne jím prstem směrem k cíli na druhém konci hrací plochy.
• Aby zlepšil umístění svého kamene nebo šanci, že zůstane na místě, může si vybrat, zda použije malé nebo velké kladivo nebo totem. S kladívkem hráč posouvá kámen podle velikosti kladívka. Co se týče totemu, hráč jej položí na vrchol kamene; pokud totem z kamene spadne, může jej hráč v dalším tahu znovu vystřelit.
Pokud má váš hráč nebo klan jeden nebo více kamenů blíže ke středu terče než druhý klan, získáváte body. Vyhrává hráč/klan, který jako první nasbírá šest bodů.
Poznámka k různým vydáním.
Caveman Curling (2012)
Kairn (2010)
Mezi Kairn a Caveman Curling jsou značné výrobní rozdíly, i když hra je v obou verzích téměř totožná. Kairn (200 výtisků) navrhl a sám vydal Daniel Quodbach v roce 2010. Vydavatelství Blackrock Editions a Scorpion Masque vyrobila 1000 kopií hry Kairn a vydala ji na veletrhu Essen v roce 2011. Verze hry od Gryphon Games zatím nebyla vyrobena, čeká se na ukončení aktuální kampaně na Kickstarteru, která byla uspořádána za účelem zjištění poptávky po její verzi. Sériová výroba hry Caveman Curling je naplánována na leden 2012 a její vydání je plánováno na konec února 2012. První a jediná produkční kopie verze od Gryphonu dorazí do USA 14. prosince 2011 a bude k ní natočeno video, které ukáže rozdíly mezi Kairnem a Caveman Curlingem
Automatický překlad
On an icy lake, two clans of prehistoric men clash in a match of Kairn, better known as Caveman Curling, this being an ancestor to the modern sport of curling. Players compete as individuals or are grouped into two clans, and they try to land their stones the closest to a target each round. On a player's turn he takes two actions:
• He launches a stone across the ice, flicking it with his finger toward the target on the other end of the game board.
• To improve the positioning of his stone or the chances of it staying in place, he can choose to use either a small or large hammer or a totem. With a hammer, the player moves the stone according to the size of the hammer. As for the totem, the player sets it on top of the stone; if the totem falls off the stone, the player can shoot it again on a later turn.
If your player or clan has one or more stones closer to the center of the target than the other clan, you score points. The first player/clan to collect six points wins.
A note about the different editions.
Caveman Curling (2012)
Kairn (2010)
There are significant production differences between Kairn and Caveman Curling, though the game play is almost identical between the two versions. Kairn (200 copies) was designed and self-published by Daniel Quodbach in 2010. Blackrock Editions and Scorpion Masque produced 1000 copies of Kairn and released it at Essen in 2011. Gryphon Games version of the game has yet to be produced, pending the conclusion of a current Kickstarter campaign that was organized to gauge demand for its version. Caveman Curling is scheduled for mass production in January, 2012, and to be released in late February, 2012. The first and only production copy of the Gryphon version will arrive in the US on December 14, 2011 and a video will be made showing the differences between Kairn and Caveman Curling.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.