Originální popis hry
Ve hře Kouzelná hora alias Zauberberg chcete posunout čarodějnické učně po hoře dolů před čarodějnicemi, ale ne vždy víte, jak vůle čarodějnic přiměje figurky k pohybu.
Chcete-li hru připravit, umístěte na hrací desku podpěry, abyste zvýšili startovní pole, pak umístěte šest čarodějnických učňů do zadní řady a čtyři čarodějnice na jejich určená startovní pole. Přidejte pět barevných kuliček vůle do sáčku.
Na tahu si vylosujte vůli-čaroděje, pak ji umístěte na vrchol jednoho ze šesti startovních kanálů a pusťte ji. Pokud will-o'-the-wisp zasáhne figurku, kulička se zastaví. Tuto figurku zvedněte a přesuňte ji na další volné barevné políčko na klikaté dráze, které odpovídá barvě vrrka. Pokud přesouváte čarodějova učně, možná byste to měli udělat rychle, protože pokud vůle-čaroděj zasáhne stejnou figurku, můžete ji přesunout ještě jednou! S přesunem čarodějů však nespěchejte, protože chcete, aby se pohybovali co nejméně. Pokud čarodějka vůle nezasáhne žádnou figurku, musíte přesunout čarodějku podle svého výběru na další odpovídající barevné políčko. Jakmile vytáhnete všech pět čarodějnických vůlí, vraťte je do pytlíku a začněte znovu.
Pokud se vám podaří přesunout čtyři čarodějnické učně na úpatí hory dříve, než se tam dostanou tři čarodějnice, máte vyhráno! Obtížnost hry můžete upravit tak, že budete potřebovat více čarodějnických učňů nebo méně čarodějnic, případně obojí. Případně můžete hrát hru soutěžně, kdy se každý hráč nebo tým snaží dostat svou skupinu čtyř postav dolů z hory jako první.
[Poznámka administrátora: Kouzelná hora je uvedena pro 2-6 hráčů, zatímco Zauberberg je uveden pro 1-4 hráče, ale hratelnost se zdá být v obou verzích stejná]
Automatický překlad
In Magic Mountain, a.k.a. Zauberberg, you want to move the sorcerers' apprentices down the mountain ahead of the witches — but you don't always know how the will-o'-the-wisps will make the figures move.
To set up, place supports on the game board to elevate the starting area, then place six sorcerers' apprentices in the back row and four witches on their designated starting spaces. Add the five colored will-o'-the-wisp marbles to the bag.
On a turn, draw a will-o'-the-wisp, then place it at the top of one of the six starting channels and let it go. If the will-o'-the-wisp hits a figure, the ball will stop. Pick up this figure and move it to the next open colored space on the winding path that matches the color of the will-o'-the-wisp. If you're moving a sorcerers' apprentice, you might want to do it quickly because if the will-o'-the-wisp hits that same figure, you can move it once again! Don't rush moving the witches, though, since you want them to move as little as possible. If a will-o'-the-wisp doesn't hit any figures, then you must move a witch of your choice to the next matching colored space. Once all five will-o'-the-wisps have been drawn, return them to the bag and start again.
If you manage to move four sorcerers' apprentices to the bottom of the mountain before three witches get there, you win! You can adjust the difficulty of the game by requiring more sorcerers' apprentices or fewer witches or both. Alternatively, you can play the game competitively, with each player or team trying to get their group of four figures down the mountain first.
[Admin note: Magic Mountain is listed for 2-6 players, whereas Zauberberg is listed for 1-4 players, but the gameplay seems identical in both releases.]
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.