Originální popis hry
Jednou z her společnosti Avalon Hill z počátku devadesátých let byla hra Černovous, která se naprosto lišila od všech ostatních dostupných pirátských her, protože simulovala skutečný život a kariéru historických pirátů a způsob, jakým vykonávali svá vybraná povolání.
Richard Berg nyní vzal původní hru a téměř kompletně ji přepracoval, aby odpovídala tomu, co hráči rádi vidí a hrají v dnešní době. Všichni ti piráti, které jste si oblíbili - Černý Bart Roberts, Dlouhý Ben Avery, Ned Lowe, L'Ollonais a samozřejmě Edward Teach (Černovous) - celkem 23, jsou tu stále, stejně jako královští komisaři vyslaní, aby je zastavili. Celý herní systém byl však přepracován a výsledkem je hra, která zdůrazňuje a specializuje se na interakci hráčů, přičemž téměř nikdo z hráčů nemá prostoje.
Hráči představují jednotlivé piráty a pomocí nich získávají vítězné body hromaděním kořisti a, což je ještě důležitější, získávají za své podlé činy pověst. Přepadají obchodníky s nákladem od bezcenného papíru až po monumentální poklady mughalských císařů, přepadají a plení přístavy, bojují s bouřemi a kurdějemi, hledají bezpečné útočiště v nechvalně proslulých pirátských přístavech, jako je Tortuga a Madagaskar, a doufejme, že s využitím markantních dopisů úspěšně odejdou do důchodu.
A zatímco to hráč dělá, všichni ostatní hráči ve stejnou dobu hrají své karty a využívají příležitosti piráty zastavit. Mezi hráči neustále probíhá souhra a nikdy nevíte, co se stane, když se do něčeho pustíte.
Zjednodušili jsme pohyb (už žádné hexy) a lodní bitvy, rozšířili jsme využití válečných lodí královského námořnictva, dokonce jsme přidali jednotlivá rukojmí! (Ano, existuje "Guvernérova dcera".)
Automatický překlad
One of the Avalon Hill games of the early 1990s was Blackbeard, a pirate game totally different from any others available because it simulated the actual life and careers of historical pirates, and how they went about their chosen professions.
Richard Berg has now taken the original and redesigned it, almost entirely, to bring it into line with what gamers like to see and play these days. All those pirates you loved - Black Bart Roberts, Long Ben Avery, Ned Lowe, L'Ollonais, and, of course, Edward Teach (Blackbeard) - 23 in all, are still there, as are the King's Commissioners sent out to stop them. However, the entire play system has been overhauled, and the result is a game that highlights and specializes in player interaction, with almost no down time for any players.
Players represent individual pirates, using them to gain Victory Points by amassing booty and, even more importantly, earning Notoriety for their dastardly deeds. Seizing merchants with cargo ranging from useless paper to the monumental treasure of the Mughal emperors, attacking and sacking ports, fighting storms and scurvy, seeking safe haven in infamous pirate ports such as Tortuga and Madagascar, and, hopefully, using Letters of Marque to retire successfully.
And while the player is doing this, all of the other players, at the same time, are playing their cards and seizing opportunities to stop the pirates. There is a constant interplay among players, and you never know what is going to happen when you set out to do something.
We've simplified movement (no more hexes) and ship battles, we've expanded the use of Royal Navy warships, we've even added individual hostages! (Yes, there is a "Governor's Daughter".)