Originální popis hry
Evropa 20. let minulého století je plná nepokojů. Popel z první velké války ještě stále kalí sníh. Kapitalistický městský stát známý jednoduše jako “Továrna”, který poháněl válku těžce obrněnými mechy, zavřel své brány, čímž přitáhl pozornost několika okolních zemí.
Scythe je hra na stavbu motorů zasazená do období alternativní historie 20. let minulého století. Je to doba zemědělství a války, zlomených srdcí a zrezivělých ozubených kol, inovací a chrabrosti. Ve hře Scythe každý hráč představuje postavu z jedné z pěti východoevropských frakcí, které se snaží vydělat si na štěstí a získat podíl své frakce v zemi kolem tajemné Továrny. Hráči dobývají území, získávají nové rekruty, těží suroviny, získávají vesničany, staví stavby a aktivují monstrózní mechy.
Každý hráč začíná hru s jinými zdroji (síla, mince, bojový um a popularita), jinou výchozí lokací a skrytým cílem. Startovní pozice jsou speciálně kalibrovány tak, aby přispěly k jedinečnosti každé frakce’a asymetrické povaze hry (každá frakce začíná vždy na stejném místě).
Scythe dává hráčům téměř úplnou kontrolu nad jejich osudem. Kromě individuální karty skrytého cíle každého hráče’jsou jediným prvkem štěstí nebo variability “karty setkání”, které si hráči vylosují při interakci s obyvateli nově prozkoumaných zemí. Každá karta setkání poskytuje hráči několik možností, které mu umožňují svým výběrem zmírnit štěstí při losování. Také boj se řídí volbami, nikoliv štěstím nebo náhodou.
Scythe využívá zjednodušený mechanismus výběru akcí (bez kol nebo fází), aby hra probíhala ve svižném tempu a zkrátila prostoje mezi tahy. I když je zde spousta přímých konfliktů pro hráče, kteří je vyhledávají, nedochází k vyřazování hráčů.
Každá část hry Scythe má v sobě aspekt budování enginu. Hráči mohou vylepšovat akce, aby se stali efektivnějšími, stavět stavby, které zlepšují jejich pozici na mapě, získávat nové rekruty, aby vylepšili schopnosti postav, aktivovat mechy, aby odradili soupeře od invaze, a rozšiřovat své hranice, aby získali větší druhy a množství surovin. Tyto aspekty budování enginu vytvářejí pocit dynamiky a pokroku v průběhu hry. Pořadí, v jakém hráči vylepšují svůj engine, přispívá k jedinečnému pocitu z každé hry, a to i při opakovaném hraní jedné frakce.
Automatický překlad
It is a time of unrest in 1920s Europa. The ashes from the first great war still darken the snow. The capitalistic city-state known simply as “The Factory”, which fueled the war with heavily armored mechs, has closed its doors, drawing the attention of several nearby countries.
Scythe is an engine-building game set in an alternate-history 1920s period. It is a time of farming and war, broken hearts and rusted gears, innovation and valor. In Scythe, each player represents a character from one of five factions of Eastern Europe who are attempting to earn their fortune and claim their faction's stake in the land around the mysterious Factory. Players conquer territory, enlist new recruits, reap resources, gain villagers, build structures, and activate monstrous mechs.
Each player begins the game with different resources (power, coins, combat acumen, and popularity), a different starting location, and a hidden goal. Starting positions are specially calibrated to contribute to each faction’s uniqueness and the asymmetrical nature of the game (each faction always starts in the same place).
Scythe gives players almost complete control over their fate. Other than each player’s individual hidden objective card, the only elements of luck or variability are “encounter” cards that players will draw as they interact with the citizens of newly explored lands. Each encounter card provides the player with several options, allowing them to mitigate the luck of the draw through their selection. Combat is also driven by choices, not luck or randomness.
Scythe uses a streamlined action-selection mechanism (no rounds or phases) to keep gameplay moving at a brisk pace and reduce downtime between turns. While there is plenty of direct conflict for players who seek it, there is no player elimination.
Every part of Scythe has an aspect of engine-building to it. Players can upgrade actions to become more efficient, build structures that improve their position on the map, enlist new recruits to enhance character abilities, activate mechs to deter opponents from invading, and expand their borders to reap greater types and quantities of resources. These engine-building aspects create a sense of momentum and progress throughout the game. The order in which players improve their engine adds to the unique feel of each game, even when playing one faction multiple times.