Originální popis hry
Podobně jako v jiných karetních strategických hrách se hráči ujímají rolí politických a vojenských velitelů svých (ČERVENÝCH a BÍLÝCH) sil v tomto epickém boji ruské občanské války.
Tři fáze v tahu:
Během politické fáze se hráči snaží získat kontrolu nad 18 frakcemi (Finsko, Estonsko, Lotyšsko, Litva, Polsko, Bělorusko, Západní Ukrajina, Ukrajina, Machnínsko, Zakavkazsko, Askrachan, Chiva, Turkistán, Centrální mocnosti, České legie, Británie, Francie, USA) pomocí politických karet. Hráči jsou nuceni činit obtížné kompromisy mezi vynakládáním zdrojů v politické fázi oproti akční fázi a snahou ovlivnit jednu frakci na úkor ostatních. Hráči používají společný balíček 66 politických karet.
Během akční fáze hráči používají akční karty k provádění operací (aktivace prostoru pro boj nebo pohyb), přijímání náhrad, umisťování posil, provádění strategických tahů, přebírání iniciativy v boji, získávání diplomatického vlivu u frakcí nebo provádění zvláštních operací. Vůdci mají tyto možnosti, včetně využití, posílení bitvy, stažení, protiútoku a provádění útoků ve více prostorech. Hráči jsou nuceni činit obtížná rozhodnutí, která zmaří hrozby a využijí příležitosti. Každý hráč má svůj vlastní balíček 55 akčních karet. Navíc balíček 44 karet vůdců (dohromady 220 karet ToC) poskytuje historické podrobnosti týkající se různých osobností ve hře.
Během fáze logistiky hráči přestavují/opravují jednotky, určují, zda se různé frakce stahují z boje, kontrolují efekt In-Fighting v táborech ČERVENÝCH a BÍLÝCH, kontrolují úbytek, nakupují politický vliv, nakupují vůdce a kontrolují vítězství.
Automatický překlad
Similar to other card driven strategic games, players assume role of political and military commander of their respective (RED and WHITE) forces in this epic struggle of the Russian Civil War.
Three phases in a turn: Political, Action and Logistics.
During the Political Phase, players try to gain control of the 18 factions (Finland, Estonia, Latvia, Lithuania, Poland, Belarus, West Ukraine, Ukraine, Makhno, Transcaucasia, Asktrakhan, Khiva, Turkistan, Central Powers, Czech Legion, Britain, France, USA) using Political Cards. Players are forced to make difficult trade-offs between expending resources in the Political Phase vs the Action Phase and attempting to influence one faction at the expense of others. Players utilize a shared deck of 66 Political Cards.
During the Action Phase, players use Action Cards to conduct operations (activating a space for combat or movement), take replacements, place reinforcements, make strategic moves, seize initiative in combat, gain diplomatic traction with the factions or implement special operations. Leaders have these capabilities including exploitation, reinforcing battles, withdrawing, counter-attacking and conducting multi-space attacks. Players are forced to make difficult decisions thwarting threats and capitalizing on opportunities. Each player has their own deck of 55 Action Cards. Additionally, a deck of 44 Leader Cards (for a combined total of 220 ToC Cards) provide historical details regarding the various personalities in the game.
During the Logistics Phase, players rebuild/repair units, determine if various factions withdraw from the combat, check for the effect of In-Fighting within the RED and WHITE camps, check for attrition, purchase political influence, buy leaders and check for victory.