Originální popis hry
Někdy si i impové v Pekle odpočinou, a pokud je opravdu horký den, což obvykle bývá, protože je to Peklo, impové se vydají do baru v hostinci U Posledního soudu. Místo toho, aby si každý imp platil svůj vlastní drink, hrají však hru s kostkami, která určuje, kdo si koupí další rundu Diavolo, "nápoje, po kterém jsou impové pořádně rudí v obličeji".
V každém tahu Diavolo někdo hodí deseti kostkami: po třech červených, černých a bílých a jednou speciální velkou šedou kostkou. Tato poslední kostka – "kostka pořadí", chcete-li – udává hráčům pořadí a ti se pak musí co nejrychleji rozhodnout, které z barevných impů musí uchopit. Pořadí může spočívat v tom, že zkontrolují, která barva kostek má největší nebo nejmenší součet, která barva má největší rozdíl mezi dvěma kostkami, která barevná kostka je nejblíže šedé kostce atd."
Pokud hráč vezme špatného impa (nebo žádného impa), ztrácí jeden ze svých drahokamů. Když jsou všichni hráči kromě jednoho vyřazeni, tento poslední hráč vyhrává.
Pokud vám dochází drahokamy, nezoufejte, protože někdy můžete získat další. Pokud by vám pokyn na kostce pořadí umožnil vzít dva (nebo dokonce tři) impy, musíte místo toho vzít šedého impa. Tím získáte drahokam – pokud se ovšem nespletete.
Automatický překlad
Sometimes even imps in Hell get to take a break, and if it's a really hot day – which it usually is since, you know, it's Hell – the imps head to the bar at the Last Judgment Inn. Rather than each imp paying for its own drink, however, they play a dice game to determine who's buying the next round of Diavolo, the "drink that keeps imps really red in the face".
Each turn in Diavolo, someone rolls the ten dice: three each of red, black and white, and one special big grey die. This last die – the "order" die, if you will – gives players an order, and they must then decide as quickly as possible which of the colored imp pieces they must grab. An order might have them checking which color of dice has the largest or smallest sum, which color has the biggest difference between two dice, which color die is closest to the gray die, and so on.
If a player takes the wrong imp (or no imp at all), he loses one of his gems. When all but one player have been eliminated, this final player wins.
If you're getting low on gems, don't despair as you can sometimes gain more. If the instruction on the order die would allow you to grab two (or even three) imps, then you must instead grab the gray imp. Doing so nets you a gem – unless, of course, you're wrong.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.