Originální popis hry
Age of War je rychlá dobývací hra. Na začátku hry je vyloženo čtrnáct karet, z nichž každá zobrazuje jeden hrad a symboly potřebné k jeho dobytí, přičemž symboly jsou rozděleny do bojových linií. Každý hrad patří jednomu klanu, přičemž některé klany mají pouze jeden hrad a některé až čtyři hrady.
Hráč začíná svůj tah hodem sedmi kostkami, jejichž šest stran ukazuje lukostřelbu, jízdu, daimjó a 1-3 pěšáky. Poté si vybere kartu a pomocí hozených symbolů dobude přesně jednu z bitevních linií na této kartě (umístěním příslušné kostky na tuto linii). Pokud se mu to podaří, hodí zbývajícími kostkami a v ideálním případě dobude další linii; pokud se mu linii dobýt nepodaří, odstraní jednu kostku ze hry a hodí znovu. Jeho tah končí, když buď dobude všechny linie na kartě (v tom případě si ji přivlastní), nebo už nemá k dispozici kostky k hodu.
Každá karta má hodnotu určitého počtu vítězných bodů. Můžete dobývat karty vlastněné jinými hráči, ale musíte při tom dobýt další daimjóovu linii. Pokud však hráč vlastní všechny hrady jednoho klanu, jsou tyto hrady v bezpečí a nelze je ukrást. Navíc tyto hrady mají nyní větší bodovou hodnotu, protože jste sjednotili klan pod jednoho vládce (vás) a posílili svou moc nad Japonskem.
Po získání poslední karty hráči sečtou své body a vyhrává ten, kdo má nejvyšší skóre.
Automatický překlad
Age of War is a quick-playing game of conquest. Fourteen cards are laid out at the start of the game, each showing one castle and the symbols required to conquer this castle, with the symbols separated into battle lines. Each castle belongs to a clan, with some clans having only a single castle and some having up to four castles.
A player starts his turn by rolling seven dice, the six sides of which show archery, cavalry, daimyo, and 1-3 infantry. He then selects a card and uses the symbols rolled to conquer exactly one of the battle lines on this card (by placing the appropriate dice on that line). If he can do this, he then rolls the remaining dice, ideally conquering another line; if he can't conquer a line, he removes one die from play, then rolls again. His turn ends when either he conquers every line on the card (in which case he claims it) or he no longer has dice available to roll.
Each card is worth a number of victory points. You can conquer cards owned by other players, but you need to conquer an additional daimyo line in the process. If a player owns all the castles of one clan, however, those castles are secure and cannot be stolen. What's more, these castles are now worth more points because you've united the clan under one ruler (you) and strengthened your hold over Japan.
When the last card is claimed, players tally their points, and whoever has the highest score wins.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.