Originální popis hry
Lucidita: Šestistranné noční můry je hra pro 2–4 hráče, ve které se sbírají kostky a manipuluje se s nimi. Naučit se ji trvá méně než minutu a zahrát ji trvá 20–30 minut.
Kdykoli zavřete oči, propadnete se do říše snů: světa živých halucinací a temných příšer. Musíte použít svůj důvtip, abyste z říše snů načerpali sílu a zbavili se její moci dříve, než vás příšery vystopují a pohltí!
V každém tahu si náhodně vytáhnete ze společného pytlíku určitý počet kostek. Ta představuje sny, se kterými se v tomto tahu setkáte. Vraťte do sáčku dvě, které představují vámi zvolenou cestu říší snů, a hoďte zbytkem. Poté, co jste utrpěli následky svého hodu, musíte se rozhodnout, zda si odpočinete (a vyčistíte svou kartu od jednoho nebo dvou snů), nebo budete pokračovat a zkusíte své štěstí v dalším tahu – pokaždé půjdete hlouběji a hodíte více kostek.
Vyhrajete, když na svých hozených kostkách nasbíráte 15 symbolů moci – osvobodíte se ze spárů světa snů. Pokud však nasbíráte příliš mnoho špatných symbolů, může se stát, že vás příšery pokřiví a promění, až se i vy stanete obávanou Noční můrou. Nebo je něco k večeři
Pokud se stanete Noční můrou, vaše hra se zcela změní. Stále můžete vyhrát, ale pouze tak, že pohltíte sny zbývajících Snílků nebo na ně pošlete přisluhovače, abyste jim zabránili stát se mocnějšími než vy. Pokud do konce hry nikdo neunikne, vítězí nejmocnější Noční můra.
Bez snů nemůžete vyhrát. Ale bez kontroly riskujete, že se stanete tím, čeho se nejvíce bojíte.
Nebo to možná bylo celou dobu vaším plánem.
—popis od vydavatele
Automatický překlad
Lucidity: Six-sided Nightmares is a press-your-luck dice collection and manipulation game for 2–4 players. It takes less than a minute to learn and 20–30 minutes to play.
Whenever you close your eyes, you fall into the dream realm: a world of vivid hallucinations and dark monsters. You must use your wits to draw power from the dream realm and break its hold on you, before the monsters can track you down and consume you!
Each turn, you randomly draw a number of dice from a shared bag. This represents the dreams you will encounter this turn. Return two to the bag to represent your chosen path through the dream realm and roll the remainder. After you have suffered the effects of your roll, you must choose whether to rest (and clear your card of one or two dreams) or press on and try your luck on another turn – going deeper and rolling more dice every time you do so.
You win by collecting 15 power symbols on your rolled dice – freeing yourself from the dream world's grasp. But if you collect too many of the wrong symbols, you may find yourself twisted and turned by the monsters, until you too become a dreaded Nightmare. Or something's dinner.
Should you become a Nightmare, your game completely changes. You can still win, but only by consuming the dreams of the remaining Dreamers, or sending minions after them to prevent them from becoming more powerful than you. If nobody has escaped by the end of the game, the most powerful Nightmare is the victor.
Without dreams, you cannot win. But without control, you risk becoming that which you fear most.
Or maybe that was your plan all along.
—description from the publisher
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.