Originální popis hry
4.-9. února 1943
Stalin byl nespokojen s postupem Severokavkazského frontu na Krasnodor a netrpělivě očekával další úspěchy, proto nařídil generálu Ivanu Petrovovi, veliteli Černomořské skupiny vojsk, aby prolomil patovou situaci překvapivou invazí od Černého moře. To by rozvrátilo německou obranu a urychlilo ofenzívu.
Téměř okamžitě se vše pokazilo - bombardováním z Černomořské flotily, které obranu pouze zalarmovalo - a samotná invaze se značně opozdila. Tak začala bitva o Novorossijsk.
CSS: Novorossijsk je první hrou ze série Nemesis, která se zabývá bitvami na úrovni roty na východní frontě. S přidanými speciálními pravidly, která pokrývají jedinečný typ války na východní frontě, budou hráči bojovat o osud Kubáně s tanky, obojživelnými invazemi, výsadkáři, námořními loděmi a dělostřelectvem.
Podrobnosti:
Složitost: 7 (z 10)
Vhodnost pro solitér : 8 (z 10)
Časové měřítko: 2 hodiny na herní tah
Měřítko mapy: 500 metrů na hex
Měřítko jednotek: Hráči: 1-2
Hrací doba: 2-35 hodin
Designér: M. K: Adam Starkweather
Výtvarník: Antonio Pinar
Scénáře:
6 scénářů v balení
Komponenty:
2 mapy 22x34
6 listů žetonů
1 brožura pravidel
1 brožura scénářů
9 pomůcek pro hráče
2 kostky D10
Krabice a víko
Automatický překlad
February 4-9, 1943
Stalin had been unhappy with the progress of North Caucasus Front on Krasnodor and impatient to see more success, he ordered General Ivan Petrov, commander of the Black Sea Group of Forces, to break the stalemate by a surprise invasion from the Black Sea. This would unhinge the German defense and quicken the offensive.
Almost immediately, things went wrong - with a bombardment from the Black Sea Fleet that merely alerted the defense - and the invasion itself was running far behind schedule. So began the battle of Novorossiysk.
CSS: Novorossiysk is the first game in the Nemesis series covering company level battles on the Eastern Front. With added special rules to cover the unique type of warfare on the Eastern Front, players will battle over the fate of the Kuban with tanks, amphibious invasions, paratroopers, naval ships and artillery.
Details:
Complexity: 7 (out of 10)
Solitaire Suitability : 8 (out of 10)
Time Scale: 2 hours per game turn
Map Scale: 500 meters per hex
Unit Scale: Company/platoon
Players: 1-2
Playing time: 2-35 hours
Designer: Adam Starkweather
Artist: Antonio Pinar
Scenarios:
6 scenarios included
Components:
2 22x34 maps
6 countersheets
1 rules booklet
1 scenario booklet
9 player aids
2 D10 dice
Box and lid
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.