Originální popis hry
V 16. století se Rusko začalo rozšiřovat na východ, aby si osvojilo rozsáhlé oblasti Sibiře. Tato historická etapa je úzce spjata se jménem "Stroganov".
Ve hře Stroganov se hráči snaží sbírat ty nejlepší kožešiny, aby získali bohatství a slávu, když se pohybují po rozlehlé Sibiři. Sibiří budou putovat na jaře, v létě a na podzim, než se každou zimu vrátí domů. Po čtyřech letech (kolech) vyhrává hráč, který nejlépe využil své akce a nasbíral nejvíce vítězných bodů.
Každý rok se hráči musí přesunout krajinou na východ. Pokud chtějí cestovat dál, mohou utratit koně. Jakmile postoupí, mohou provést základní akci, jako je obchodování nebo sbírání kožešin či mincí. Nakonec mohou podniknout pokročilejší akce, jako je návštěva vesnice, postavení jurty, přijetí carského přání (karty), zřízení loveckého zámečku nebo koupě krajinného pole. Všechny tyto akce — v kombinaci s průzkumem a vyprávěním příběhů po cestě — přinášejí hráčům na konci hry vítězné body.
Každou zimu se hráči vracejí domů do Ťumeni, aby se připravili na nový rok.
Po čtyřech letech hra končí, pak hráči získávají vítězné body na základě toho, že nasbírali správné destičky krajiny, splnili carská přání, postavili lovecké chaty, nasbírali kožešiny a další.
Automatický překlad
In the 16th century, Russia began to expand eastwards to develop the vast expanses of Siberia. This phase in history is closely associated with the name "Stroganov".
In the game Stroganov, players try to collect the best furs to gain wealth and fame as they move across the vastness that is Siberia. They will journey through Siberia in spring, summer, and autumn before returning home each winter. After four years (rounds), the player who has best utilized their actions and collected the most victory points wins.
Each year, the players must move eastward across the landscape. They can spend horses if they wish to travel further. Once they have advanced, they may take a basic action, such as trading or collecting furs or coins. Lastly, they may take more advanced actions such as visiting a village, setting up a yurt, taking a Tsar's wish (card), setting up a hunting lodge, or buying a landscape field. All of these actions — combined with exploring and some storytelling along the way — earn players victory points at the end of the game.
Every winter, players return home to Tyumen to prepare for a new year.
After four years, the game ends, then players score victory points based on having collected the right landscape tiles, fulfilled the Tsar's wishes, built hunting lodges, collected furs, and more.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.