Originální popis hry
"Crossroads" je herní série od Plaid Hat Games, která testuje schopnost skupiny přeživších spolupracovat a zůstat naživu, zatímco čelí krizím a výzvám zvenčí i zevnitř. Dead of Winter: A Crossroads Game, první titul této série, staví 2-5 hráčů do malé, oslabené kolonie přeživších ve světě, ve kterém je většina lidstva buď mrtvá, nebo nemocná, masa chtivá monstra. Každý hráč vede frakci přeživších a ve hře se objevují desítky různých postav.
Dead of Winter je meta-kooperativní psychologická hra o přežití. To znamená, že hráči spolupracují na jedné společné podmínce vítězství, ale aby každý jednotlivý hráč dosáhl vítězství, musí také splnit svůj osobní tajný cíl, který se může týkat psychologického tiku, který je pro většinu ostatních v kolonii poměrně neškodný, nebezpečné posedlosti, která by mohla ohrozit hlavní cíl, touhy po sabotáži hlavní mise nebo (což je nejhorší) pomsty vůči kolonii! Hry mohou skončit vítězstvím všech hráčů, vítězstvím některých a prohrou některých nebo prohrou všech hráčů. Pracujte na dosažení cíle skupiny, ale nenechte se převálcovat křiklouny, kteří sledují pouze své vlastní zájmy!"
Dead of Winter je zážitek, který lze uskutečnit pouze prostřednictvím stolních her, příběhově zaměřená hra o přežití v kruté zimě v apokalyptickém světě. Všichni přeživší se potýkají s vlastními psychologickými imperativy, ale přesto musí najít způsob, jak společně bojovat proti vnějším hrozbám, řešit krize, shánět jídlo a zásoby a udržovat morálku kolonie.
Dead of Winter nutí hráče činit častá, obtížná, silně tematizovaná a divoce proměnlivá rozhodnutí, při kterých se často rozhodují mezi tím, co je nejlepší pro kolonii a co je nejlepší pro ně samotné. Pravidla obsahují i plně kooperativní variantu, v níž všichni hráči pracují na skupinovém cíli bez osobních cílů.
Automatický překlad
"Crossroads" is a game series from Plaid Hat Games that tests a group of survivors' ability to work together and stay alive while facing crises and challenges from both outside and inside. Dead of Winter: A Crossroads Game, the first title in this series, puts 2-5 players in a small, weakened colony of survivors in a world in which most of humanity is either dead or diseased, flesh-craving monsters. Each player leads a faction of survivors, with dozens of different characters in the game.
Dead of Winter is a meta-cooperative psychological survival game. This means players are working together toward one common victory condition, but for each individual player to achieve victory, they must also complete their personal secret objective, which could relate to a psychological tick that's fairly harmless to most others in the colony, a dangerous obsession that could put the main objective at risk, a desire for sabotage of the main mission, or (worst of all) vengeance against the colony! Games could end with all players winning, some winning and some losing, or all players losing. Work toward the group's goal, but don't get walked all over by a loudmouth who's looking out only for their own interests!
Dead of Winter is an experience that can be accomplished only through the medium of tabletop games, a story-centric game about surviving through a harsh winter in an apocalyptic world. The survivors are all dealing with their own psychological imperatives, but must still find a way to work together to fight off outside threats, resolve crises, find food and supplies, and keep the colony's morale up.
Dead of Winter has players making frequent, difficult, heavily-thematic, wildly-varying decisions that often have them deciding between what's best for the colony and what's best for themselves. The rulebook also includes a fully co-operative variant in which all players work toward the group objective with no personal goals.