Originální popis hry
Sterilní, oslepující bělost — spojená s ohlušujícím, opakujícím se pípáním — vás šokuje. Váš tep se zpomalí a dech se zklidní, když si uvědomíte, že jste v nemocnici. Rozhlédnete se kolem a zjistíte, že váš pokoj je prázdný. Přečtete si identifikační pásku na ruce a uvidíte jméno, které nepoznáváte. Když vaše bosé nohy dopadnou na studenou dlaždicovou podlahu a vy zklidníte své chvějící se tělo, pocítíte cizí přítomnost nepřítomnosti. Jste sami…
Na oddělení Coma jsou hráči pacienty, kteří se probudili v opuštěné, ale stále fungující nemocnici bez paměti a bez představy, co se děje. Pacienti musí v nemocnici hledat stopy a potřebné věci. Při svém pátrání mohou pacienti nalézt nevýslovně děsivé věci.
Při každém hraní prozkoumáváte neustále se měnící nemocnici a hledáte stopy ke své identitě a příčinu znepokojivé prázdnoty prostředí. Vyvažujte stále se zhoršující hrůzu a neurózu a zároveň sledujte své zdraví a fyzické vlastnosti. Nezapomeňte se držet v blízkosti těch, kteří se probudili spolu s vámi, protože stíny prázdné nemocnice mohou zničit vaši už tak křehkou psychiku. Po odhalení všech stop začíná ta pravá hrůza. Hráči odhalují, co se vlastně děje, a zjišťují, komu mohou věřit — pokud vůbec někomu — a jak vyhrát.
Každá hra je jedinečným fenoménem, který zavádí rozmanitá a dynamická pravidla. Coma Ward je dospělá hra s tématy násilí, rozhřešení, nedůvěry, krve a traumatických událostí. Doporučujeme hráčům diskrétnost.
Coma Ward se hraje ve dvou částech:
Prolog:
Pacienti se budou pohybovat nemocnicí a objevovat nové dlaždice, které představují místnosti. Některé dlaždice budou mít vliv na zdraví pacienta’nebo na jeho hrůzu. Jiné dlaždice ovlivní hru jiným nepředvídatelným způsobem.
Při průzkumu a pátrání budou Pacienti objevovat předměty, které jim pomohou při horečném hledání odpovědí. Předměty jako Oblečení a provizorní Zbraně vás budou bránit před neviditelnými silami nebo dokonce jinými nepřátelskými Pacienty. Zatímco léky a jídlo vám mohou obnovit zdraví a soustředění. Nakonec Pacienti hledají děsivé Stopy k tomu, co se v této nemocnici stalo. Po odhalení všech Stopy se rozvine skutečný cíl hry…
Fenomén:
Po odhalení poslední Stopy se spustí Fenomén. Hráči poté vytáhnou a otevřou určenou zapečetěnou obálku z krabice a odhalí její tajný obsah, který vypráví příběh o tom, co se děje a jak vyhrát hru.
Některé Fenomény jsou kooperativní, hráči se předhánějí v útěku z nemocnice nebo v porážce krutých sil. Zatímco jiné Fenomény postaví hráče proti sobě v tajných aliancích nebo v boji o přežití.
Každý Fenomén může vést k několika koncům. Takže i když hráči odhalí stejný Fenomén vícekrát, vždy budou mít jedinečný zážitek.
Některé Fenomény jsou fyzické, reálné, hrozby inspirované klasickými hororovými tropy; jiné zkoumají metafyzická a psychologická témata…
Jste připraveni otevřít oči a zažít fenomenální horor Coma Ward?
Automatický překlad
Sterile, blinding whiteness — coupled with deafening, repetitious beeps — shocks you awake. Your heart rate slows and your breathing steadies as you realize you are in a hospital. You glance around, finding your room empty. You read your identifying armband to see a name you don't recognize. As your bare feet smack to the cold tile floor and you steady your wobbling body, you feel the foreign presence of absence. You are alone…
In Coma Ward, players are patients who have awoken in an abandoned, yet still functioning hospital with no memory and no idea of what is happening. Patients must search the hospital for clues and necessities. In their search, patients may find unspeakably terrifying things.
Each time you play, you explore an ever-changing hospital as you search for the clues to your identity and the cause of the environment's unsettling emptiness. Balance your ever worsening terror and neurosis while monitoring your health and physical attributes. Remember to stay close to those who awoke with you because the shadows of the empty hospital can destroy your already fragile psyche. Once all the clues have been discovered, the true horror begins. Players discover what is actually happening and find out who they can trust — if anyone — and how to win.
Each playing is a unique phenomenon that introduces diverse and dynamic rules. Coma Ward is a mature game with themes of violence, absolution, distrust, gore, and traumatic incidence. Player discretion is advised.
Coma Ward plays in two parts:
The Prologue:
Patients will move through the Hospital discovering new Tiles that represent rooms. Some Tiles will affect a Patient’s Health or Terror. Other Tiles will impact the game in other unpredictable ways.
While they explore and search, Patients will discover items that will help them in their frantic search for answers. Items like Clothing and makeshift Weapons will defend you from unseen forces or even other hostile Patients. While Medicine and Food can restore your Health and Focus. Ultimately, Patients are searching for the horrific Clues to what has happened in this hospital. Once all of the Clues have been revealed, the true game objective unfolds…
The Phenomenon:
Upon uncovering the final Clue, the Phenomenon is triggered. Players will then withdraw and open the specified sealed envelope from the box revealing its secret contents telling the story of what is happening and how to win the game.
Some Phenomenon are cooperative, with players racing to escape the hospital or defeat cruel forces. While other Phenomenon will pit players against each other in secret alliances or an all out fight for survival.
Each Phenomenon can lead to multiple endings. So, even if Players reveal the same Phenomenon multiple times, they will always have a unique experience.
Some Phenomenon are physical, real, threats inspired by classic horror tropes; others explore metaphysical and psychological themes…
Are you ready to open your eyes and experience the phenomenal horror of Coma Ward?