Originální popis hry
Svět po spojení sfér je plný děsivých bestií. Nikdo, kdo se ocitne na cestě sám, se nemůže cítit bezpečně. Číhající utopenci, ghúlové pochodující poblíž hřbitovů nebo harpyje snášející se ze vzduchu jsou jen malou částí hrozeb, které na cestovatele čekají!"
Přináší další úroveň hloubky různých prvků hry: stopování a boj s nestvůrami, sestavování balíčku a komb, používání bomb, využívání mutagenů a přidávání speciálních karet do startovních balíčků.
Obsahuje hratelnou školu zaklínače Manticora, pokročilé akční karty pro vašeho zaklínače a 17 velkých karet nestvůr, jednu pro každou z nestvůr Starého světa. Tyto karty obsahují novou, pokročilou speciální schopnost nestvůry a popisy čtyř speciálních útoků. Tyto útoky přímo souvisejí s vlastnostmi nestvůry ve světě Zaklínače.
Když se na hrací desce objeví nestvůra, hráči umístí vedle ní další velkou kartu - je viditelná pro všechny a je spojena s jednou konkrétní nestvůrou.
Kromě 17 velkých karet přináší toto rozšíření 4 speciální bojové karty. Před bojem s nestvůrou zamíchejte 2,3 nebo 4 náhodně do jejího fondu životů (v závislosti na úrovni nestvůry). Díky tomu bude boj se silným, masivním Vlkodlakem úplně jiný zážitek než čelit Fogletovi skrývajícímu se mezi mlhami a iluzemi. Navíc každý souboj se stejnou nestvůrou bude jedinečný, protože není jisté, které speciální útoky se objeví a v jakém pořadí.
Speciální bojové karty umožní zpestřit souboje a představí zcela novou mechaniku - pasivní útoky. Když nestvůra odhodí speciální bojovou kartu kvůli svému poškození, automaticky se aktivuje pasivní útok.
Různé speciální a pasivní útoky nestvůr znamenají, že rozhodnutí hráče při tažení nestvůry a v boji musí být ještě pečlivěji zvážena.
Automatický překlad
The World after Conjunction of the Spheres is full of terrifying beasts. No one who finds himself on the trail alone can feel safe. Lurking drowners, ghouls marching near cemeteries, or harpies dipping from the air is just a small part of the threats awaiting travelers!
It brings another level of depth into different elements of the game: trailing and fighting monsters, building your deck and combos, using bombs, taking advantage of mutagens, and adding special cards to your starting decks.
Contains a playable School of the Manticore Witcher, advanced action cards for your witcher, and 17 large monster cards, one for each of the Old World beasts. These cards contain a new, advanced special ability of the Monster and descriptions of four special attacks. These attacks are directly related to the characteristics of the Monster in the Witcher's world.
When a Monster appears on the board, players place an additional large card next to the board - it is visible to everyone and is associated with one specific Monster.
In addition to the 17 large cards, this expansion introduces 4 Special Combat Cards. Before fighting a monster, shuffle 2,3, or 4 randomly into its Life Pool (depending on the Monster level). Thanks to this, fighting a powerful, massive Werewolf will be a completely different experience than facing Foglet hiding between mists and illusions. Additionally, each fight with the same Monster will be unique because it is not sure which special attacks will appear and in what order.
Special Combat Cards will allow you to diversify the fights and introduce a completely new mechanic - Passive Attacks. When a Monster discards a Special Combat Card due to its damage, the passive attack is automatically activated.
Various special and passive attacks of monsters mean that the decisions made by the player while trailing the Monster and in combat must be even more carefully considered.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.