Originální popis hry
Dnes pro vás máme nádherný dárek – bezplatnou mapu úkolů pro vaše dobrodružství chtivé hrdiny, kterou vytvořil náš vlastní Doug Hopkins, designér herního systému HeroQuest. Tato mapa úkolů vám umožní rozšířit zážitek z HeroQuestu a zároveň přidá pár vrásek, které by se mohly líbit všem Zargonům.
Zeptali jsme se Douga na jeho inspiraci pro tuto mapu a zde je to, co nám řekl:
“Chtěli jsme poskytnout zkušeným hrdinům (kteří dokončili knihu úkolů základního systému) možnost připojit se k našemu balíčku úkolů Kellar’s Keep. Umožnit jim vyprávět příběh jejich cesty k Velké bráně se zdálo být velmi zábavné. Pokud chtějí naši hrdinové projít přes Hory na konci světa’budou muset v tomto nebezpečném úkolu vstoupit do Zapomenutých tunelů Xor-Xel. Zvládneš tuto výzvu? Úkol volá!"”
To znamená, že tato mise je určena k hraní po vydání základní knihy úkolů. Hrdinové se statečně vypořádali s různými úkoly Mentora”a získali od krále titul “Šampiona”, ale objevila se nová nebezpečí! Mentor hrdinům oznámil, že král a zbytky jeho armády uvízly ve starobylé trpasličí pevnosti Kaba Karn, kterou obléhají Zargonova vojska. Pokud hrdinové doufají, že se jim podaří krále zachránit, čas je velmi důležitý a jediným dostupným vstupem do Kaba Karn jsou Zapomenuté tunely Xor-Xel.
Pokud jsou hrdinové dostatečně odvážní, aby se postavili této výzvě, a uspějí, může příběh přirozeně pokračovat v úkolech, které jsou uvedeny v rozšíření Kellar’s Keep! Mějte však na paměti, že to není nic snadného, protože temné tunely skrývají mnohá tajemství Děsu.
—popis ze stránek vydavatele
Automatický překlad
Today we have for you a wonderful gift – a free quest map for your adventure-hungry heroes crafted by our very own Doug Hopkins, designer on the HeroQuest Game System. This quest map will allow you to expand the HeroQuest experience while adding a few wrinkles that all you Zargons out there might enjoy.
We asked Doug about his inspiration for this map, and here is what he had to say:
“We wanted to provide an opportunity for experienced heroes (who completed the core system quest book) to connect to our Kellar’s Keep quest pack. Allowing them to tell the story of their journey to the Great Gate seemed like it could be a lot of fun. If our heroes want to pass through the World’s End Mountains they will need to enter the Forsaken Tunnels of Xor-Xel in this dangerous quest. Are you up to the challenge? The quest is calling!”
That means this mission is intended to be played after the core quest book. The heroes have braved Mentor’s various tasks and have been awarded the title of “Champion” by the King, but new dangers have emerged! Mentor has informed the heroes that the King and what remains of his army have been trapped in the ancient dwarven stronghold of Kaba Karn, under siege by Zargon’s forces. Time is of the essence if the heroes hope to save the King, and the only available entrance into Kaba Karn is the Forsaken Tunnels of Xor-Xel.
If the heroes are brave enough to face this challenge and are successful, then the story may naturally progress into the quests provided in the Kellar’s Keep expansion! But keep in mind this is no easy feat, as the dark tunnels hold many Dread secrets.
—description from the publisher's website
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.