Originální popis hry
Balíček zkušeností obsahuje 110 karet a přináší do hry zcela nový režim zkušeností!
V tomto režimu mohou přeživší při svém postupu hrou získávat další dovednosti, a když s tím samým přeživším hrajete další misi, může začít se speciálními dovednostmi, které získal dříve!
Při hře v režimu zkušeností, když váš Trosečník poprvé dosáhne nové úrovně nebezpečí, získá nejen svou běžnou dovednost, ale také si může vybrat libovolnou kartu zkušeností a umístit ji vedle své palubní desky. Každá karta poskytuje Trosečníkovi určitou dovednost, obvykle spojenou s konkrétní zbraní. Když Trosečník dosáhne dalšího stupně nebezpečí, dostane na výběr jednu ze svých normálních dovedností a také jednu další kartu zkušeností.
Při zahájení nové mise se stejným Trosečníkem se vybavení a zkušenosti normálně resetují, ale karty zkušeností se vyřadí pouze v případě, že je Trosečník nadobro vyřazen. Přeživší začíná misi se svou modrou úrovní dovednosti a také se všemi dovednostmi, které mu propůjčují dosud získané karty zkušeností. Jakmile znovu získá zkušenosti, nezíská další karty zkušeností za dosažení úrovně nebezpečí, které již dosáhl dříve. Pokud však dosáhne úrovně, které v předchozí misi nedosáhl, opět si vybere novou kartu zkušeností.
To znamená, že v normální hře může trosečník nasbírat maximálně 3 karty zkušeností (jednu za první dosažení žluté úrovně, jednu za první dosažení oranžové úrovně a jednu za první dosažení červené úrovně). Pokud však hrajete v režimu Ultrared, můžete získat ještě více karet zkušeností, jakmile dosáhnete vyšších úrovní než Červená!"
Pokud hrajete s režimem Vzkříšení, verze Zombivor si zachovává všechny karty zkušeností, dokud nejste vyřazeni. V dalších misích však budete muset začít jako Zombivor, abyste si karty zkušeností zachovali.
Automatický překlad
The Experience Deck includes 110 cards and introduces the brand new Experience Mode into the game!
In this mode, Survivors are able to gain extra Skills as they progress through the game, and when you play a subsequent mission with that same Survivor, he gets to start with the special skills he acquired previously!
When playing in Experience Mode, the first time your Survivor reaches a new Danger Level, he not only gains his normal Skill, but he also gets to choose any Experience Card and place it next to his dashboard. Each card grants the Survivor a particular Skill, usually associated with a specific weapon. When the Survivor reaches the next Danger Level, he gets to choose one of his normal Skills, and also one more Experience Card.
When you start a new Mission with that same Survivor, your Equipment and Experience reset normally, but Experience Cards are only discarded if the Survivor is eliminated for good. The Survivor begins the mission with his Blue Level Skill, as well as all Skills granted by the Experience Cards he gained so far. As he gains experience again, he will not get more Experience Cards for reaching a Danger Level he's already reached before. However, if he reaches a level he had not reached in a previous mission, he again chooses a new Experience Card.
This means that, in a normal game, a Survivor can only accumulate a maximum of 3 Experience Cards (one for the first time he reaches Yellow, one for the first time he reaches Orange, and one for the first time he reaches Red). However, if you play in Ultrared Mode, you might be able to gain even more Experience Cards as you reach levels beyond Red!
If you play with Resurrection Mode, the Zombivor version retains all Experience Cards as long as you're not eliminated. However, in subsequent mission you'll have to start as a Zombivor to keep the Experience Cards.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.