Originální popis hry
S příběhy o duchách:
Během nastavení se na všechny destičky vesnice kromě jedné umístí tři žetony vesničanů. Na zbývající destičku se umístí Měsíční portál (na prostřední destičku pro normální obtížnost, na boční pro těžší obtížnost, do rohu pro masochistické hráče). Vesničané mohou při pohybu následovat mnichy. Chcete-li vesničana zachránit, musíte ho přivést k Měsíčnímu portálu a na tomto dílku provést speciální záchrannou akci.
Vesničané přicházejí v rodinách o 1, 2 nebo 3 členech. Když je zachráněna celá rodina, získáte odměnu za celou rodinu. Malé rodiny dávají malé odměny (např. extra Qi nebo artefakt, který dokáže přesunout ostatní mnichy na vaši destičku), velké rodiny dávají velké odměny (např. meč, který vám umožní při každém vymítání změnit jednu kostku na bílou, nebo brnění, které ruší efekty příchodu duchů do hry).
Bohužel někteří duchové dokáží vesničany zabít. Pokaždé, když je vesničan zabit, hráči trpí rodinnou kletbou (která může být od nepříjemné -jako odstranění žetonu tao ze hry- až po vyloženě brutální -jako příchod další inkarnace Wu-Fenga do hry-). Vesničané také umírají, pokud na jejich destičce straší. Strašidla také nutí vesničany k útěku (vesničané, kteří nemohou utéct, jsou zabiti).
Automatický překlad
With the Ghost Stories: White Moon expansion, the monks have an extra task to deal with: rescuing the villagers themselves from the ghosts.
During setup, three villagers tokens are placed on all village tiles but one. The Moon Portal is placed on the remaining tile (the center tile for normal difficulty, on the side for harder difficulty, in a corner for masochistic players). Villagers can follow monks when they move. To rescue a villager, you have to bring him to the Moon Portal and take a special rescue action on that tile.
Villagers come in families of 1, 2 or 3 members. When an entire family is rescued, you get the family's reward. Small families give small rewards (like an extra Qi, or an artifact that can move the other monks to your tile), large families give large rewards (like a sword that lets you turn one die to white during each exorcism, or an armor that cancels the ghosts' come-into-play effects).
Unfortunately, some ghosts are able to kill villagers. Each time a villager gets killed, the players suffer the family's curse (which can go from annoying -like having a tao token removed from the game- to downright brutal -like having a extra Wu-Feng incarnation come into play-). Villagers also die if their tile is haunted. Haunters also force villagers to flee (villagers that cannot flee are killed).
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.