Originální popis hry
Útěk: Při odhalení této pasti se hráčův dobrodruh ocitne uprostřed pohyblivého písku. Nyní má pouze omezený počet hodů, aby se pokusil osvobodit z hrozící zkázy. Může hodit maximálně čtyřikrát a pokusit se sebrat 4 pochodně, aby unikl z pohyblivého písku. Pokud se jim to nepodaří, uvíznou a nemohou házet kostkami znovu, dokud do komnaty nevstoupí další hráči a nehodí 4 pochodněmi, aby jim pomohli uniknout.
Komnata bestií (past)
Při vstupu do místnosti zavřískneš a snažíš se přimět své srdce, aby tlouklo klidněji, protože v rohu klidně spí strašlivá bestie.
Abyste unikli z komnaty bestií, musíte udělat něco, co je ve hře jedinečné—pohybovat se pomalu. Musíte házet vždy jen jednou kostkou a postupovat se svým dobrodruhem k dalšímu symbolu na cestě tak, jak ho házíte. Pokud hodíte symbol Černé masky, odložte kostku stranou a použijte jinou. Pokud se na všech vašich kostkách někdy objeví symbol Černé masky, odhoďte jednu kostku zpět do herní krabice a opusťte komnatu. V opačném případě, až hodíte poslední symbol, můžete komnatu opustit a pokračovat zpět na své zběsilé cestě.
Lávová komnata (past)
Lávová komnata představuje dvojí výzvu! Když hráč objeví lávovou komnatu, jeho dobrodruh je okamžitě umístěn do sloupu uprostřed lávového kráteru. Aby mohl uniknout, bude muset hodit 4 klíče, přičemž ostatní hráči mu mohou pomoci pouze přispěním zlatých masek. Kromě toho je přes každý vchod do výchozí komnaty umístěn žeton brány, který musí být odstraněn hodem uvedených symbolů, aby hráči mohli tento vchod znovu použít
Automatický překlad
Escape: New Traps - Quicksand, Beast and Lava chambers
The Quicksand chamber (Trap)
When this trap is revealed, the player's adventurer is placed in the middle of the quicksand. They now only have a limited number of rolls to try and free themselves from impending doom. They can roll a maximum of 4 times and try to collect 4 torches to escape the quicksand. If they fail, they are stuck and cannot roll their dice again, until other players enter the chamber and roll the 4 torches to help them escape.
The Beast chamber (Trap)
You screech to a halt as you enter the room, trying to will your heart to beat more quietly, for in the corner, peacefully sleeping, lies a terrible beast.
To Escape the Beast Chamber, you will need to do something unique to the game—move slowly. You must roll only one die at a time, progressing your adventurer to the next symbol on the path as you roll it. If you roll a Black Mask symbol, set the die aside and use another one. If all your dice ever show Black Mask's, discard one die back to the game box and exit the chamber. Otherwise, when you roll the final symbol, you may exit the chamber and continue back on your frantic journey.
The Lava chamber (Trap)
The Lava Chamber presents a double challenge! When a player discovers the lava chamber, their adventurer is immediately placed in the pillar in the middle of the crater of lava. In order to Escape, they will have to roll 4 keys, with other players being able to help by contributing gold masks only. In addition, a gate token is placed across each entrance of the starting chamber, which must be removed by rolling the indicated symbols before players can use that entrance again.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.