Originální popis hry
Původně k dispozici jako součást Promo balíčku C z kickstarterové kampaně Dice Tower 2019.
Obsahuje 4 karty.
Na začátku každého kola si chytač jako první vybere jeden z artefaktů, který v tomto kole použije. Poté si jeden vyberou všichni ostatní ve směru hodinových ručiček od chytače. Pokud hrajete ve čtyřech, poslední hráč nemá na výběr a bere si poslední artefakt.
Každý artefakt je použitelný jednou za kolo. Když si jej berete, položte jej aktivní (svítící) stranou nahoru. Po jeho použití jej otočte na neaktivní (nesvítící) stranu.
Starodávné hodiny - Umožňuje hráči vynulovat právě provedený tah tím, že umístí všechny figurky na pozice a místa, na kterých byly před provedením tahu. Poté provede tah (švih) znovu.
Past - Na začátku kola (když si hráč vybere tento artefakt) hráč umístí past kamkoli na hrací desku, jakmile se karty dotkne kterýkoli jiný hráč (posune se po ní nebo přes ni), karta se odstraní a stane se neaktivní. Hráč, který umístil past, švihne tučňákem ostatních hráčů libovolným směrem.
Teleport - Na začátku kola (když si hráč vybere tento artefakt) umístí hráč teleport kamkoli na hrací desku. Na začátku nebo na konci svého tahu může tento hráč’umístit svého tučňáka na tuto kartu. Poté, co se od karty vzdálí (tím, že provede tah nebo je od ní odražen), je z hrací desky odstraněna a stává se neaktivní.
Plošina - Na konci tahu tohoto hráče’může umístit kartu na místo, kde políčka tvoří písmeno T (spojnice tří políček), přičemž jedno z těchto políček musí být to, na kterém se nachází hráčův tučňák. Tato karta se stane plošinou, na kterou hráč umístí svého tučňáka. Hráč začíná svůj další tah z této plošinky, poté je karta odstraněna a stává se neaktivní.
â
Automatický překlad
Originally available as part of Promo Pack C from Dice Tower 2019 Kickstarter Campaign.
Includes 4 cards.
At the beginning of every round, the catcher is the first to pick one of the artifacts to use this round. Then everybody else, going clockwise from the catcher, picks one. If playing with four, the last player does not have a choice and takes the last artifact.
Each artifact is usable once a round. When you take it, place it with the active (glowing) side up. Once it has been used, flip it to its inactive side (not glowing).
Ancient clock - Lets a player reset the turn he just made, by placing all the pieces in the positions and places they were before he made the flick. Then take the turn (flick) again.
Trap - At the beginning of the round (when the player chooses this artifact) player places the trap anywhere on the board, when any other player touches the card (slides on or over it), the card is removed and becomes inactive. The player who placed the trap flicks the other players penguin in any direction he wants.
Teleport - At the beginning of the round (when the player chooses this artifact) player places the teleport anywhere on the board. At the start or end of that player’s turn that player can place their penguin on that card. After you move away from the card (by taking a flick or being bumped off) it is removed from the board and becomes inactive.
Platform - At the end of this player’s turn he may place the card on top of a spot where boxes make a T(connection point of three boxes) and one of these boxes must be the one where players penguin is. This card becomes a platform onto which the player places their penguin on. Player starts his next turn from the platform then the card is removed and becomes inactive.
â
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.