Originální popis hry
Od vydavatele:
Středozem a Pán prstenů: Karetní hra je plná dobrodružství a vaše cesta vede stále dál. Někdy, když vás přepadne nálada—nebo když vaši hrdinové špatně odbočí—může se stát, že tato cesta potemní… a pak zase potemní.
Balíčky Noční můry vám umožní znovu projít vaše oblíbené scénáře přetvořené do temnějších a smrtonosnějších stínů režimu Noční můry. Každý balíček Nightmare Deck přináší nové karty setkání, které vyměníte za určené karty ze standardního balíčku setkání daného dobrodružství. Výsledkem je náročnější dobrodružství plné nových neotřelých a tematických zvratů.
I poté, co získají Celebrimborovu formu na prsten, musí vaši hrdinové pokračovat ve své výpravě, neboť je čeká ještě mnoho mil, než budou moci formu vrátit Sarumanovi do Orthanku. Jejich cesta je však přerušena v Antlered Crown, když narazí na boje mezi válčícími klany Dunlendingů. Pro úspěšné splnění svého úkolu se tedy vaši hrdinové musí probojovat vlnami nepřátelských Dunlandů, než se jim podaří uzavřít trvalé spojenectví s Dunlendingy, kteří přísahají věrnost náčelníkovi Turchovi.
Jako závěr cyklu Tvůrce prstenu se Antlered Crown výrazně zaměřil na klíčové slovo cyklu Čas X, které využívá ke spuštění řady efektů, včetně odhalení nepřátelských karet z balíčku Havranů, který vytvoříte na začátku scénáře. The Antlered Crown Nightmare Deck toto zaměření na klíčové slovo Time X a balíček Havranů ještě posiluje, takže oba charakteristické prvky scénáře jsou náročnější a působivější než kdy dříve
Automatický překlad
From the publisher:
Middle-earth and The Lord of the Rings: The Card Game are full of adventures, and your road goes ever, ever on. Sometimes, when the mood strikes you—or when your heroes take a wrong turn—you may see that road darken… and then darken again.
Nightmare Decks allow you to revisit your favorite scenarios recast within the darker and deadlier shadows of Nightmare Mode. Each Nightmare Deck introduces new encounter cards that you exchange with specified cards from the adventure's standard encounter deck. The result is a more challenging adventure that comes full of novel and thematic new twists.
Even after they recover Celebrimbor's ring mould, your heroes must continue along their quest, for they have many miles to travel before they can return the mould to Saruman in Orthanc. However, their journey is interrupted in The Antlered Crown when they come upon the battles between warring clans of Dunlendings. In order to successfully complete their task, then, your heroes must battle through waves of hostile Dunland enemies before they can establish a lasting alliance with the Dunlendings who swear their loyalty to Chief Turch.
As the conclusion of The Ring-maker cycle, The Antlered Crown focused heavily on the cycle's Time X keyword, using it to trigger a number of effects, including the reveal of enemy cards from the Raven deck that you create at the beginning of the scenario. The Antlered Crown Nightmare Deck reinforces this focus on the Time X keyword and the Raven deck, so that both of the scenario's signature elements are more challenging and impactful than ever.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.