Originální popis hry
Popis od vydavatele:
The Dungeons of Cirith Gurat je pátý balíček dobrodružství z cyklu Haradrim pro Pána prstenů:
S šedesáti kartami (včetně nového hrdiny Lore a tří kopií každé hráčské karty) se v Dungeons of Cirith Gurat ocitá několik největších hrdinů Středozemě stovky mil od domova, kteří putují nehostinnou říší Harad. Překračují pouště, krotí Mûmakil, prchají před skřety na Wargy a prolézají tunelem skrz doupě obřích pavouků. Přepadli karavanu s desátky určenými pro Temného pána Mordoru. A na své cestě získali spojence.
Po většinu své cesty domů byli hrdinové doprovázeni a podporováni malou skupinou Haradrim vedenou Kahlielem (Mûmakil, 1) a jeho poručíky. Společně přežili nebezpečí haradských džunglí a pouští. Společně bojovali a společně krváceli, takže když se Kahliel dozví, že jeho soukmenovci jsou vězněni v "Železném průsmyku" Cirith Gurat, hrdinové neváhají a dobrovolně se přihlásí se svými meči. Jejich přátelé budou osvobozeni.
Zatímco scénář z Žaláře Cirith Gurat zavede vaše hrdiny hluboko do jednoho z vězení Temného pána, jeho hráčské karty vás vyzbrojí pro nadcházející bitvy. Jakmile vysvobodíte Kahlielovy soukmenovce z vězení, budete se muset probojovat na svobodu od skřetích věznitelů a pronásledovatelů a budete rádi za pomoc nových zbraní, bojovníků a událostí z balíčku dobrodružství.
Automatický překlad
Description from the publisher:
The Dungeons of Cirith Gurat is the fifth Adventure Pack in the Haradrim cycle for The Lord of the Rings: The Card Game.
With its sixty cards (including a new Lore hero and three copies of each player card), The Dungeons of Cirith Gurat finds several of Middle-earth's greatest heroes hundreds of miles from home, traveling through the hostile realm of Harad. They have crossed deserts, tamed Mûmakil, fled from Orcs on Wargs, and tunneled through a den of giant spiders. They have ambushed a caravan loaded with tithes meant for the Dark Lord of Mordor. And they have made allies along their way.
For much of their homeward journey, the heroes have been accompanied and assisted by the small band of Haradrim led by Kahliel (The Mûmakil, 1) and his lieutenants. Together, they have survived the perils of Harad's jungles and deserts. They have fought together and bled together, so when Kahliel learns that his tribesmen are being held prisoner in the "Iron Pass" of Cirith Gurat, the heroes don't hesitate to volunteer their swords. Their friends will be freed.
While the scenario from The Dungeons of Cirith Gurat leads your heroes deep into one of the Dark Lord's prisons, its player cards arm you for the battles to come. Once you spring Kahliel's tribesmen from prison, you'll need to fight your way free of Orc jailors and pursuers, and you'll be happy for the assistance of the Adventure Pack's new Weapons, Warriors, and events.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.