Originální popis hry
Roční období:
Pojď, mágu, a uvidíš svůj osud!
Hluboko v Argoském lese zuří boj mezi nejmocnějšími čaroději Království, z nichž každý je přesvědčen o svém slavném osudu.
Uskutečnění jejich spalující touhy bude vyžadovat odvahu a odhodlání. Osud je však vrtkavá paní...
Hrajte s 20 novými kartami moci (2 kopie každé karty), jako je nebezpečný Argoský trojzubec, mocný Kalich věčnosti nebo tajemný Sepulkrální amulet!"
Ve hře jsou nové karty se schopnostmi, které zajímavým způsobem modifikují jádro hry, jako je blokování cizího známého, přehození kostky, kterou si nevybral žádný hráč, nebo napřímení jednou použité karty (za 1 krystal), aby ji bylo možné v tomto tahu použít znovu. Hlavní síla tohoto rozšíření spočívá v konceptu kostky osudu.
Jednou za kolo si hráč může vzít kostku z nabídky jako obvykle, ale místo uplatnění jejích efektů hodí kostkou osudu. Bonusy z této kostky jsou obecně slabší než z kostek ročních období, ale dává hráčům určitý počet žetonů osudu. Kdo má na konci nejvíce žetonů osudu, získá +20 prestiže (jinými slovy, kdo se nejméně spoléhal na silnější, sezónní kostky).
Toto rozšíření je nezávislé na prvním (Seasons: Enchanted Kingdom) a přidává do vašich her větší variabilitu a některé nové koncepty.
Pouze pro první vydání Seasons: V této edici najdete jen pro vás: Path of Destiny, objevte speciální promo kartu: Igramul the Banisher! Efekt této karty vytvořil Federico Latini během vydání Seasons: Path of Destiny v září 2013.
Automatický překlad
Seasons: Path of Destiny is the second expansion for the board game 'Seasons'.
Come, Mage, and see your destiny!
Deep in the Forest of Argos, the struggle rages on between the Kingdom’s most powerful sorcerers, each convinced of their glorious destiny.
Making their burning desire a reality will require bravery and determination. However, destiny is a fickle mistress...
Play with 20 new Power cards (2 copies of each card) like the dangerous Argosian Tangleweed, the powerful Chalice of Eternity or the mysterious Sepulchral Amulet!
There are new cards with abilities modifying the core of the game in interesting ways, like blocking someone else's familiar, rerolling the die not chosen by any player or straigthening once-used card (for 1 crystal) to use it again this turn. The main power of this expansion lies in the concept of the Die of Destiny.
Once per round, a player can take a die from the menu as usual, but instead of applying its effects, roll a Die of Destiny. The bonuses from this die are generally weaker than those of seasons dice, but it gives the players certain number of destiny tokens. Whoever has most tokens by the end gets +20 prestige (in other words, whoever relied the least on the stronger, seasons dice).
This expansion is independent on the first one (Seasons: Enchanted Kingdom) and adds more variability and some new concepts to your plays.
Only for the first edition of Seasons: Path of Destiny, discover a special promo card: Igramul the Banisher! The effect of this card was created by Federico Latini during the Seasons: Path of Destiny contest in September 2013.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.