Originální popis hry
Minirozšíření s 1 dlaždicí pro Neuroshima Hex! S touto destičkou zachází každý hráč jako se svou vlastní destičkou - neblokuje linii střelby, lze s ní pohybovat pomocí destičky Move, lze ji připojit k modulům atd. Obětováním jednoho HP vlastního velitelství může hráč vyvolat speciální útok Nočního lovce na sousední nepřátelskou destičku.
NIGHT HUNTER
Dokonalý lovec. Objeví se, způsobí smrt a zmizí ve tmě. Vyhýbá se světlu. Nikdo neví, kdo to ve skutečnosti je. Nikdo neví, jak vypadá. Nikdo se mu nedokáže postavit.
TYP DÍLKU:
Společný dílek - patří každé armádě zároveň a každý hráč s ním zachází jako s vlastním: neblokuje linii střelby, lze s ním pohybovat vlastní destičkou pohybu, lze k němu připojit vlastní moduly, nelze ho poškodit (kromě bomby, která poškozuje i vlastní jednotky), nelze ho odstrčit, zasíťovat, zabrat atd.
Pokud je zničen, je Noční lovec odstraněn ze hry.
Umístěn na hrací plochu na začátku hry - na začátku hry, před umístěním velitelství, je tato destička umístěna na libovolný hex na hrací ploše kromě okrajových hexů a středu mapy.
Noční lovec POPIS:
Pohlcení - Hráč může vyvolat speciální útok Nočního lovce za cenu 1 bodu houževnatosti HQ a zničit tak destičku sousedící s Nočním lovcem označenou ikonou Pohlcení (může to být i vlastní destička hráče, který útok Nočního lovce vyvolal).
Devour neškodí HQ.
Noční lovec neútočí během normální bitvy.
Pohyblivost - Hráč může během svého tahu posunout Nočního lovce o 2 pole a volně ho otočit. Hráč však může Nočního lovce posunout o jedno pole a volně s ním otočit, poté aktivovat Pohlcení (za cenu 1 zranění svého velitelství) a poté Nočního lovce posunout o druhé pole a volně s ním otočit.
Automatický překlad
A 1-tile mini-expansion for Neuroshima Hex! The tile is treated by each player as their own tile - it does not block the line of fire, it can be moved by a Move tile, can be connected to Modules etc. By sacrificing one HP of their own HQ, a player can trigger the Night Hunter's special attack against a neighboring enemy tile.
NIGHT HUNTER
Perfect hunter. It appears, inflicts death and disappears into the darkness. It avoids light. Nobody knows who it really is. Nobody knows how it looks like. Nobody can face him.
TILE TYPE:
Common tile - it belongs to every army at the same time and is treated by every player as their own: it doesn't block the line of fire, it can be moved by an own Move tile, own Modules can be connected to it, it cannot be damaged (except with Bomb, which is also damaging own units), it cannot be pushed away, netted, taken over etc.
If it gets destroyed, Night Hunter is removed from the game.
Placed on the board at the beginning of the game - at the beginning of the game, before placing HQs, this tile is placed on any hex on the board except edge hexes and the center of the map.
NIGHT HUNTER DESCRIPTION:
Devour - A player can trigger a Night Hunter's special attack at the cost of 1 Toughness point of HQ to destroy a tile adjecent to Night Hunter indicated by the the Devour icon (it can also be an own tile of the player who triggered Night Hunter's attack).
Devour does no harm to HQs.
Night Hunter does not attack during normal Battle.
Mobility - A player, during his turn, may move Night Hunter by 2 fields and turn him freely. However player can move Night Hunter by one field and turn him freely, then activate Devour (at the cost of 1 wound to his HQ) and then move Night Hunter by the second field and turn him freely.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.