Varianta Duny publikovaná v The General vol. 26 #1
Dílky a karty publikované na insertu.
LANDSRAAD (Nová frakce):
NA ZAČÁTKU— 20 žetonů v rezervách (mimo planetu).
Začínáte s 30 kořením.
REVIVAL ZDARMA— 3 žetony.
PŘÍLEŽITOST— Máte Vliv na téměř všechny hlavní mocnosti (kromě Fremenů) na Duně.
1. Během tahu můžete použít svou moc Vlivu během oživení/pohybu nebo bitevního kola.
a. V kole oživování/pohybu můžete nařídit kterémukoli hráči, aby "zůstal na místě". Tento hráč nebude moci během kola získávat žetony z nádrží, posílat žetony na dunu nebo z duny ani přesouvat své žetony na mapové desce.
b. V bitevním kole můžete kterémukoli hráči nařídit, aby "zůstal na místě". Tento hráč nebude moci během tohoto kola útočit: na nikoho, ale může se bránit, pokud na něj zaútočí jiná strana.
ALLIANCE — Nesmíte se spojit s Fremeny (i když třetí hráč může být spojencem obou). Spojenci mohou využít Lansraadovu "Volitelnou výhodu" omezení území; platí stejné podmínky, koho se to může týkat.
Vůdci a hodnoty:
Baron Moat — 6
Hrabě Viacontc — 5
Správce — 3
Komisař — 2
Zástupce — 1
Nevýhody :
1. Nemůžete využít svou moc Vlivu jak v kole oživení/pohybu, tak v bojovém kole téhož tahu (pokud nemůžete zahrát kartu Karama, která bude popsána později).
2. Nemáte žádnou moc Vlivu nad hráčem Fremenů, ani se s ním nikdy nesmíte spojit.
Volitelná výhoda: Na začátku libovolného tahu, ještě před určením pozice značky Bouře, můžeš prohlásit jakékoliv území na mapové desce, které nepatří Lansraadu (kromě Polárního dna), za "omezené' Všechny žetony, které nepatří hráči Lansraadu, hráči spojenci Lansraadu, hráči Fremenů nebo jsou koexistujícími žetony Bene Gesserit, musí být během nadcházejících tahů oživení/pohybu z tohoto území přemístěny. Pokud tak neučiníte, budou žetony poslány do tanků. S výjimkou výše uvedených typů žetonů nesmí být žetony na území přesunuty během celého tahu. Hráč Lansraadu nesmí prohlásit stejné území za "omezené" ve dvou po sobě jdoucích tazích.
Síly Karamy:
1. Při hře proti hráči Lansraadu mu to zabrání jednou použít jeho sílu vlivu nebo volitelné "omezení". Karta by byla zahrána ihned poté, co Lansraad nařídil hráči držet na místě nebo vyhlásil omezení území.
2. Pokud jsou použita volitelná speciální pravidla pro sílu Karama, může hráč Lansraad použít kartu Karama jednou během hry, aby použil svou sílu Vlivu během oživení/pohybu a bojového kola téhož herního kola. Karta se zahraje na začátku bojového kola.
Automatický překlad
Variant of Dune published in The General vol. 26 #1
Pieces and cards published on insert.
LANDSRAAD (New faction):
AT START— 20 tokens in reserves (off-planet).
Start with 30 spice.
FREE REVIVAL— 3 tokens.
ADVANTAGE— You have Influence over almost all major powers (except the Fremen) on Dune.
1. During a turn, you may use your power of Influence during the revival/movement or the battle round.
a. In the revival /movement round, you may order any player to "hold in place". That player will not be able to reclaim tokens from the tanks, ship tokens onto or off Dune, or move his tokens on the mapboard during the round.
b. In the battle round, you may order any player to "hold in place". That player will not be able to attack: anyone during that round, but may defend if attacked by another party.
ALLIANCE — You may not ally with the Fremen (although a third player may be allied to both). Allies may make use of the Lansraad "Optional Advantage" of restricting territories; the same conditions as to who may be affected is imposed.
Leaders and Values:
Baron Moat — 6
Earl Viacontc — 5
Administrator — 3
Commissioner — 2
Representative — 1
Disadvantages :
1. You cannot make use of your power of Influence in both the revival/movement and combat rounds of the same turn (unless able to play a Karama card, to be described later).
2. You have no power of Influence over the Fremen player, nor may you ever ally with the Fremen player.
Optional Advantage: At the start of any turn, before the Storm marker position is determined, you may declare any non-sietch territory on the mapboard (except for the Polar Sink) "restricted' All tokens that do not belong to the Lansraad player, a Lansraad-allied player, the Fremen player, or are co-existing Bene Gesserit tokens must be moved out of this territory during the upcoming revival/movement turns. Failure to do so results in the tokens being sent to the tanks. With the exception of the above-mentioned token types, tokens may not be moved into the territory during the entire turn. The Lansraad player may not declare the same territory "restricted" for two consecutive turns.
Karama Powers:
1. When played against the Lansraad player, this prevents him from using his power of Influence or optional "restriction" once. The card would be played right after the Lansraad ordered a player to hold in place or declared a territory restricted.
2. If the optional special Karama Power rules are used, the Lansraad player may use a Karama card once during the game to use his power of Influence during the revival/movement and combat rounds of the same game turn. The card would be played at the start of the battle round.
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
DESKOVKY.ORG
Databáze deskových a společenských her. Podrobné informace o deskovkách, rozšířeních deskových a společenských her. O karetních, RPG a dalších stolních hrách. V případě, že nám chcete nahlásit chybu či problém nebo máte zájem o spolupráci, kontaktujte nás.
Pixel Boy's Adventures
Posuň červenou bednu do cíle. Sokoban hra ZDARMA na telefony Apple iOS nebo Android. www.pixel-boy.com