Originální popis hry
POSILY: Tyto destičky lze ve hře použít místo následujících destiček:
Před začátkem hry se hráči rozhodnou, jak budou tyto destičky vojsk kombinovat. Mohou se rozhodnout, zda nahradí všechny, některé nebo žádné; volby obou hráčů mohou být zcela odlišné. Platí pouze dvě pravidla:
- V sáčku nelze mít obě destičky. Například buď máte Zloděje, nebo Vraha, ale ne oba.
- V případech více stejných destiček (např. Pěšák/Militant); Pokud nahradíte některé z nich, musíte nahradit všechny.
NOVÉ Ikony pohybu
Kromě níže uvedených specifik platí standardní pravidla pro ikony pohybu (viz str. 3, Brožura s pravidly vévody).
Pohyb/skok/skluz/skluz bez zachycení: Ikony nezachycení Pohyb/Skok/Klouzání/Klouzání se řídí přesně stejnými pravidly jako ikony Pohyb, Skok, Klouzání a Skok-Klouzání (viz str. 4, brožura s pravidly vévody) s následující výjimkou: v cílovém poli nebo v poli, kterým se čas pokouší pohybovat, nesmí být kámen (ani přátelský, ani nepřátelský); pokud tam kámen je , nelze aktivní kámen do tohoto pole přesunout (to znamená, že pomocí těchto ikon nelze zajmout nepřátelský kámen).
Automatický překlad
REINFORCEMENTS: CITY TROOPS
These tiles can be used to replace the following tiles in the game: Militia = Footman; Thief = Assassin; Baron = Champion; Watch Tower = Longbowman.
Before the start of any game players decide how they want to mix and match these troop tiles. They can choose to replace all of them, some of them, or none of them; both player's choices can be totally different. Only two rules apply:
- You cannot have both tiles in the bag. For example you either have the Thief or the Assassin, but not both.
- In instances of multiple identical tiles (such as the Footman/Militia); If you replace some of them, you must replace all of them.
NEW MOVEMENT ICONS
In additional to the specifics below, the standard rules for Movement Icons apply (see p. 3, The Duke Rules Booklet).
Non-Capture Move/Jump/Slide/Jump Slide: Non-capture Move/Jump/Slide/Jump Slide icons follow all the exact same rules as the Move, Jump, Slide and Jump Slide icons (see p. 4, The Duke Rules Booklet), with the following exception: there cannot be a tile (either friendly or enemy) in the target square or in a square the time is attempting to move through; if there is a tile , the active tile cannot be moved into that square (meaning an enemy tile cannot be captured using these icons).
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.