Originální popis hry
Knit Wit je slovní hra podobná hře Scattergories, ve které se hráči snaží vymyslet jedinečné odpovědi k jednotlivým kategoriím, aby získali body, ale namísto pevně daných kategorií si hráči během hry vytvářejí vlastní kategorie.
Při přípravě si každý hráč vezme očíslované cívky a smyčky podle počtu hráčů a list s odpověďmi. Na stole je naskládáno několik bonusových tlačítek, která mají 1-4 otvory, opět podle počtu hráčů. Postupuje se kolem stolu po směru hodinových ručiček, každý hráč (po prvním) položí na stůl jednu smyčku tak, aby obklopovala přesně jednu cívku, pak si z krabice vytáhne slovní značku a přiloží ji k této smyčce, poté umístí jednu cívku do jedné části smyčky (smyček), ve které není žádná cívka. (Představte si Vennův diagram; dva překrývající se kruhy tvoří tři výseče, přičemž jedna výseč má oba kruhy společné a dvě výseče jsou součástí pouze jednoho kruhu.)
Jakmile jsou všechny cívky umístěny, všichni závodí ve vymýšlení slov, názvů nebo frází pro každou cívku na základě slovních značek přiřazených k dané cívce. Pokud má cívka kolem sebe například tři smyčky, jsou s ní spojena tři slova a vaše odpověď se musí nějakým způsobem vztahovat k těmto slovům.
Jakmile někdo skončí nebo ho nenapadnou další odpovědi, vezme si nejvyšší knoflík na hromádce (ten s nejvíce otvory). Jakmile je uchopeno poslední tlačítko, hráči již nemohou psát další odpovědi. Hráči pak porovnávají odpovědi, škrtají ty, které mají s někým společné, a za zbývající odpovědi získávají body; každá odpověď má takovou hodnotu, kolik je smyček kolem cívky se stejným číslem. Knoflíky mají takovou bodovou hodnotu, kolik mají dírek, a vyhrává ten, kdo má nejvyšší počet bodů
Automatický překlad
Knit Wit is a word game along the lines of Scattergories, with players trying to think up unique answers to particular categories in order to score points, but instead of using fixed categories, players generate their own categories while playing the game.
To set up, each player takes numbered spools and looped strings based on the number of players, along with an answer sheet. A number of bonus buttons, which have 1-4 holes, are stacked on the table, again based on the number of players. Going clockwise around the table, each player (after the first) places one loop on the table so that it surrounds exactly one spool, then draws a word tag from the box and attaches it to this loop, then places one spool in one section of loop(s) that has no spool in it. (Think of a Venn diagram; two overlapping circles form three sections, with one section having both circles in common and two sections being part of only one circle.)
Once all of the spools have been placed, everyone races to think of words, names, or phrases for each spool based on the word tags associated with that spool. If a spool has three loops around it, for example, it has three words associated with it, and your answer must relate to those words in some manner.
As soon as someone has finished or can't think of more answers, they grab the topmost button on the stack (the one with the most holes). Once the final button is grabbed, players can't write more answers. Players then compare answers, crossing out those they have in common with someone else, then scoring points for the remaining answers; each answer is worth as many points as the number of loops around the spool with the same number. Buttons are worth as many points as the number of holes they have, and whoever has the highest score wins.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Soubory ke stažení
Uživatelsky zamčené soubory
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.