Originální popis hry
Black Rose Wars je kompetitivní fantasy hra, která se odehrává v hektickém světě Nova Aetas v Itálii. Každý hráč je jedním z mocných mágů Řádu Černé růže, který usiluje o to stát se novým Nejvyšším magistrem, aby získal mocnou sílu artefaktu Černé růže a Zapomenuté magie. Mágové musí bojovat, plnit přání Černé růže a získávat sílu svými kouzly, dokud jejich moc nedosáhne hranice zadržení ve vězení, kam jsou vykázáni, a nakonec se osvobodí. Každý mág má k dispozici šest škol magie, z nichž každá má svou vlastní strategii, jak zničit své protivníky a zvýšit svou moc.
Na začátku boje začínají mágové s grimoárem šesti karet; jak mágové během hry studují další kouzla, jejich grimoár se zvětšuje. Každé kouzlo ve hře Black Rose Wars má dva různé efekty, což zvyšuje přizpůsobivost hráče během boje.
Mágové proti sobě bojují v modulární aréně složené ze šestiúhelníků zvaných "místnosti". Pomocí svých kouzel vyvolávají mocné bytosti, sesílají ničivá kouzla nebo vymýšlejí temné podvody. Herní systém je rozdělen do různých fází. V každém tahu, po výběru nových kouzel ze šesti magických škol, hráči předem naplánují svou strategii a vyloží karty lícem dolů. Později vyloží zahrané karty, aby se navzájem zabili, vyřešili úkoly, vyvolali bytosti nebo zničili vězeňské místnosti, a to jeden proti druhému a proti Černé růži (hracímu systému).
Po zabití se mágové okamžitě znovuzrodí, což jim umožňuje znovu se zapojit do boje bez prodlení — ačkoli jejich smrt stále dodává energii těm mágům, kteří ji způsobili.
Mág s největší mocí na konci bitvy bude korunován Nejvyšším mistrem řádu samotnou Černou růží.
Automatický překlad
Black Rose Wars is a competitive fantasy game of deck-building, strategy, and combat set in the hectic universe of Nova Aetas in Italy. Each player is one of powerful mages of the Black Rose Order who aspires to become the new Supreme Magister in order to acquire the mighty power of the Black Rose Artifact and the Forgotten Magic. Mages must fight, fulfill Black Rose desires, and gain strength with their spells until their power reaches the containment threshold of the prison where they are exiled, finally freeing themselves. Each mage has at their disposal six schools of magic, each one with its own strategy to annihilate their opponents and increase their power.
At the start of the battle, mages start with a grimoire of six cards; as mages study more spells during play, their grimoire will increase. Every spell in Black Rose Wars has two different effects, increasing a player's adaptability during a fight.
Mages fight each other in a modular arena of hexagons called "rooms". They summon powerful creatures, cast destructive spells, or devise dark deceptions with their enchantments. The game system is divided into different phases. Each turn, after choosing new spells from the six schools of magic, players plan their strategy in advance, placing cards face down. Later, they reveal the played cards to kill each other, solve missions, summon creatures, or destroy the prison rooms, one against each other and against the Black Rose (the playing system).
After being killed, mages are reborn immediately, allowing them to re-enter the fight without delay — although their death still fed energy to those mages who caused it.
The mage with the most power at the end of the battle will be crowned Supreme Magister of the Order by the Black Rose itself.