Originální popis hry
Jsi chodec ve snech, který se ztratil v tajemném labyrintu, a musíš objevit ojedinělé dveře dříve, než ti vyprší čas snů, jinak zůstaneš navždy uvězněn!
Můžeš putovat komnatami snů a doufat, že náhoda odhalí dveře, nebo se můžeš zdržet v každém typu místnosti. V obou případech se budete muset vypořádat s plíživými Nočními můrami, které straší v chodbách labyrintu.
Onirim je karetní hra pro jednotlivce/kooperativce. Vy (a partner) musíte (společně) proti hře pracovat, abyste získali osm karet Dveří dříve, než dojde balíček; tyto karty Dveří můžete získat buď zahráním karet stejné barvy tři kola po sobě, nebo vyhozením (za určitých okolností) jedné z vašich silných karet Klíčů. V obou případech se budete muset rozhodnout, jak nejlépe využít každou kartu v ruce, a pečlivě hrát kolem Nočních můr. Tyto karty jsou ukryty v balíčku a po vyložení spustí bolestivá dilemata...
Základní balíček:
8 karet Dveří - po dvou červených, modrých, zelených a hnědých
10 karet Nočních můr
58 karet Labyrintu:
16 červených komnat: 15 modrých komnat: 3 klíče, 4 měsíce, 9 sluncí
: 14 zelených komor: 3 klíče, 4 měsíce, 8 sluncí
14 zelených komor: 13 hnědých komor: 3 klíče, 4 měsíce, 7 sluncí
13 hnědých komor: K základní hře jsou přiložena tři minirozšíření, všechna samostatná a vzájemně kompatibilní:
"Věže" zavádí nový typ karet, který umožňuje více prohledávání a manipulace s balíčkem a zároveň zavádí další podmínku vítězství.
"Šťastné sny a temné předtuchy" přidává zlé časované bomby, které vám v předvídatelných okamžicích vašeho pátrání ztíží postup, a také užitečné, ale nespolehlivé spojence.Ve hře
"Kniha ztracených a nalezených kroků" musíte najít osm karet dveří v náhodně daném pořadí a můžete vyřazené karty ze hry odstranit a seslat mocná kouzla, která vám pomohou tento nelehký úkol splnit.
Automatický překlad
You are a Dreamwalker, lost in a mysterious labyrinth, and you must discover the oneiric doors before your dreamtime runs out – or you will remain trapped forever!
You may wander through the chambers of dreams, hoping that chance will reveal the doors, or you can linger in each type of room. In both cases, you will have to deal with the slithering Nightmares, which haunt the hallways of the labyrinth.
Onirim is a solo/cooperative card game. You (and a partner) must work (together) against the game to gather the eight Door cards before the deck runs out; you can obtain those Door cards either by playing cards of the same color three turns in a row, or by discarding (under specific circumstances) one of your powerful Key cards. In both cases you will have to decide the best use of each card in your hand and carefully play around the Nightmares. Those cards are hidden in the deck and will trigger painful dilemmas when drawn...
Basic Deck:
8 Door cards - two each of red, blue, green and brown
10 Nightmare cards
58 Labyrinth cards:
16 red chambers: 3 keys, 4 moons, 9 suns
15 blue chambers: 3 keys, 4 moons, 8 suns
14 green chambers: 3 keys, 4 moons, 7 suns
13 brown chambers: 3 keys, 4 moons, 6 suns
Three mini-expansions, all standalone and compatible with one another, are included with the basic game:
"The Towers" introduces a new type of card that allows more searching and deck manipulation, while also imposing an additional victory condition.
"Happy Dreams and Dark Premonitions" adds evil time bombs that will impede your progress at predictable moments of your quest as well as helpful but unreliable allies.
In "The Book of Steps Lost and Found", you must find the eight Door cards in a randomly given order and may remove discarded cards from the game to cast powerful spells that will help you complete this difficult task.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.