Originální popis hry
Ve hře ZÈRTZ, třetím přírůstku do projektu GIPF, hráči soutěží o sady různobarevných míčků. Toho se většinou dosahuje přeskakováním jedné koule přes jednu nebo více jiných ve stylu dámy na šestiúhelníkové desce. Tah hráče se skládá buď z přeskoku (který může být vynucený), nebo z umístění libovolné barvy koule na desku a odstranění prázdného místa z okraje desky. Tímto způsobem se hrací prostor neustále zmenšuje, což dává koncové hře téměř klaustrofobický ráz.
Tato hra je součástí projektu GIPF.
Automatický překlad
In ZÈRTZ, the third addition to the GIPF Project, players compete to acquire sets of multi-colored balls. This is mostly accomplished by jumping one ball over one or more others, Checkers-style, on a hex board. A player's turn consists of either jumping (which can be forced) or placing any color ball on the board and removing an empty space from the edge of the board. In this manner, the play space continually shrinks, giving the endgame an almost claustrophobic feel.
This game is part of project GIPF.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.