Originální popis hry
Ve hře Startup Fever jsou hráči zakladateli firem v Silicon Valley a spravují peníze a zaměstnance. Zaměstnáváním nerdů (inženýrů) vznikají lepší produkty, které přitahují více uživatelů, a ti zase generují peníze. Najímání kravaťáků (obchodníků) generuje více peněz, které lze použít na najímání dalších šprtů. Na konci každého roku nejlepší produkty ukradnou ostatním produktům uživatele během showdownu. Zaměstnanci zpočátku velmi ochotně zůstávají u firmy, ale časem spíše přejdou ke konkurenčním firmám, pokud nedostanou další (peněžní) pobídky.
Každý hráč začíná se 2-4 produkty (podle toho, kolik je hráčů) a čtyřmi kartami událostí. Hra se hraje několik let. Každý rok dostane každý výrobek jeden tah, tj. každý hráč si zahraje 2-4krát za rok. Hráči adoptují uživatele na základě počtu inženýrů a hodu kostkou. Poté získávají příjmy, a to na základě počtu uživatelů a počtu karet. Zatřetí může hráč použít peníze k najmutí dalších zaměstnanců. Brzy už nejsou k dispozici žádní noví zaměstnanci a hráči musí krást (neboli "pytlačit") zaměstnance ostatním hráčům. Ostatní hráči se snaží utrácet své peníze, aby zabránili "pytláctví". Během přehlídky produktů na konci roku se uživatelé přesunou k produktům, do kterých rozumně investovali. Mimo pravidelné pořadí tahů může kterýkoli hráč kdykoli zahrát karty událostí, a to jak k prosazení vlastních cílů, tak i k ztížení činnosti ostatních hráčů.
K vítězství musí hráč získat co největší počet uživatelů. Hráči potřebují dobrou kombinaci šprtů a kravaťáků a v průběhu hry dělat chytrá rozhodnutí. Neustálý boj o omezené zdroje (zaměstnance) tam a zpět se liší od mnoha jiných her založených na zdrojích a dodává hře spoustu zábavy. Vítězná strategie do značné míry závisí na odhadu/reakci na strategii ostatních hráčů
Automatický překlad
In Startup Fever, the players are company founders in Silicon Valley and manage money and employees. Hiring Nerds (engineers) creates better products, which attract more users, who in turn generate money. Hiring Suits (Sales) generates more money, which can be used to hire more nerds. At the end of every year the best products steals users from the other products during showdown. Employees initially are very eager to stay with a company, but over time are more likely to move to competing companies, unless they get further (monetary) incentives.
Each player starts with 2-4 products (depending on how many players there are) and four event cards. The game is played over several years. Every year each product gets one turn, i.e. every player gets to play 2-4 times per year. Players adopts users, based on the number of engineers and a die roll. Then they earn revenue, based on the number of users and the number of suits. Third, the player can use money to hire more employees. Soon, no more new hires are available, and players must steal (or "poach") employees from other players. The other players try to spend their money to prevent "poaching" from happening. During the product show down at year's end users shift towards products that invested wisely. Outside the regular turn order, event cards can be played by any player at any time, both to further their own objectives as well as to hinder other players.
To win, a players needs to obtain the largest number of users. Players need a good mix of nerds and suits, and make smart decisions throughout the game. The constant back and forth over limited resources (employees) is different from many other resource based games and adds a lot of fun. The winning strategy depends to a large extend on guessing/reacting to other player's strategy.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.