Originální popis hry
Dragonbond: Battles of Valerna je miniaturní fantasy válečná hra, která oživuje pulzující svět Valerny; hráči se v zoufalé bitvě o vítězství utkají s nádhernými draky, legendárními veliteli, mocnými hrdiny, mocnými příšerami a statečnými vojáky.
Battles of Valerna využívá unikátní systém únavy, který hráče vybízí k tomu, aby se rozhodli, zda své jednotky dotlačí k vyčerpání, nebo si je schovají na ideální příležitost.
Hráči střídavě aktivují jednotky tím, že na ně umisťují žetony únavy (čím více žetonů únavy na sobě jednotka má, tím méně je účinná). Jednotky se pohybují a útočí a soutěží o body za cíle v závislosti na scénáři. Po čtyřech kolech vyhrává hráč s největším počtem bodů.
K dispozici jsou tři druhy kostek pro útok a obranu. Pokud je jednotka ve výhodné pozici, vylepší si kostky na silnější. Pokud je v nevýhodné pozici, například pokud je obklíčena nebo vyčerpána, použije slabší kostku.
Při budování armády se hráči mohou rozhodnout spojit své mocné draky a generály dračími vazbami, čímž se oba stanou ještě silnějšími - to je však něco stojí. Pokud je některá z jednotek zabita, jsou obě jednotky ztraceny!
Válečná hra je zcela modulární. Změnou kapitána můžete změnit pravidla pro jednotku a generálové mají vliv na chování celé armády.
Automatický překlad
Dragonbond: Battles of Valerna is a fantasy miniature wargame that brings the vibrant world of Valerna to life; players field magnificent dragons, legendary commanders, mighty heroes, powerful monsters, and brave soldiers in a desperate battle for victory.
Battles of Valerna utilizes a unique fatigue system that encourages players to make the choice between pushing their units to exhaustion or saving them for a perfect opportunity.
Players take turns activating units by placing fatigue tokens on them (the more fatigue tokens a unit has on it the less effective it becomes). Units move and attack, competing to score objective points dependent on the scenario. After four rounds, the player with the most points wins.
There are three types of dice for attack and defense. If a unit is in an advantageous position they upgrade their dice to a stronger one. If they are in a disadvantageous position for example if they are flanked or exhausted, they would use a weaker dice.
When building their army, players can choose to dragonbond their mighty dragons and generals, making both even more powerful - this comes at a cost. If either unit is killed, both units are lost!
The Wargame is completely modular. By changing the captain you can change the rules for the unit and the generals impact upon the behaviour for the entire army.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.