Originální popis hry
PixBlocks slouží jako nástroj pro rozvoj programování a představivosti. Řešením úkolů hráč sestavuje program, který je prováděn pohybujícím se králíkem. Dobře splněná úloha - přimět králíka, aby snědl mrkev - je dobře napsaný program. Hra obsahuje úlohy pro jednoho i více hráčů. Úkoly mají různé úrovně obtížnosti.
Gra sÅuży rozwojowi wyobraÅni programistycznej. RozwiÄzujÄc zadania, gracz buduje program, który jest wykonywany przez poruszajÄcego siÄ królika. Dobrze wykonane zadanie – doprowadzenie królika do marchewek – to dobrze napisany program. Gra zawiera zadania zarówno dla jednego gracza, jak i dla kilku. Zadania majÄ
różny poziom trudnoÅci.
Automatický překlad
PixBlocks serves as tool for the development of programming and imagination. By solving the tasks, the player builds a program that is executed by a moving rabbit. A job well done - getting the rabbit to eat the carrots - is a well-written program. The game includes tasks for both single and many players. Quests have different levels of difficulty.
Gra sÅuży rozwojowi wyobraźni programistycznej. RozwiÄ
zujÄ
c zadania, gracz buduje program, który jest wykonywany przez poruszajÄ
cego siÄ królika. Dobrze wykonane zadanie – doprowadzenie królika do marchewek – to dobrze napisany program. Gra zawiera zadania zarówno dla jednego gracza, jak i dla kilku. Zadania majÄ
różny poziom trudnoÅci.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.