American Catur desková hra
Deskovky.org / Hra / American Catur
Původní název hry
American Catur
Board Game Geek score
American Catur
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 1 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
American Catur
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
American Catur je nová průlomová válečná strategie. Hra je dobře vyvážená mezi dovednostmi a štěstím, takže je velmi soutěživá. Doba hraní 30 - 120 minut Doporučený věk od 5 let. Potřebný počet hráčů je 2 hráči jeden na jednoho, 3hráči dva proti jednomu nebo 4 hráči, dva týmy po dvou hráčích, ve kterých můžete během svého tahu komunikovat se svým partnerem. Ve hře American Catur se spolu s partnerem vžijete do rolí vládních představitelů (WE THE PEOPLE), kteří byli ústavou zmocněni jít do války, a když uslyšíte slovo ‘strategie’, můžete si představit, jak spolu s partnerem strategizujete jako generálové ozbrojených sil s prezidentem ve válečné místnosti a přísně se díváte na zemskou desku a připravujete další nejlepší krok pro boj. Rozhodujete se, kde zaútočit na nepřítele a jaké manévry budou mít smysl, aby pomohly dosáhnout tohoto cíle. Bude to vaše týmová strategie - zvítězit tím, že ovládnete všechny ozbrojené složky’s (armáda, námořnictvo, letectvo, námořní pěchota, pobřežní hlídka) a v bitvě donutíte protivníkova prezidenta’k tomu, aby se dostal do bezvýchodné pozice, nebo ho zajmete či zlikvidujete. Vaší taktikou je zvážit všechny zúčastněné faktory a použít tyto znalosti o síle vojsk a odhodlání vašeho týmu k rozhodnutí, které by vedlo k ovládnutí středu zemské desky. Každý dvoučlenný tým začíná s celkem jedním prezidentem a 29 vojáky, které si každý hráč v týmu rozdělí střídavými tahy. Jeden z hráčů ovládá políčka s černým trojúhelníkem, po kterých bude cestovat se svou figurkou, a druhý partner ovládá políčka s bílým trojúhelníkem, po kterých bude cestovat. Druhou možností hry je střídavé tahy, kdy jeden hráč ovládá oblast před sebou a druhý hráč pak oblast před ním. Čára, která rozděluje oblast, je mezi armádou a prezidentem. Budete se střídat v tazích, přičemž budete provádět vždy jednu akci v průběhu sestavování svých strategických plánů na ovládnutí desky země. Během každého tahu musíte vyhodnotit svou desku země. Pomůže vám sledovat všechny použité žetony střel a pohyby všech vojsk’ Tato deska země je vaší mapou, kam musíte jít a co musíte dobýt. A po obvodu zemské desky máte dvě řady, abyste měli možnost zahájit svůj útočný nebo obranný útok pomocí střelných žetonů hodem kostkou, abyste se zmocnili, zlikvidovali figurky nebo použili žetony jako překážku, kterou musí vaše soupeřovy’figurky obejít. Dejte si pozor, že někdy se hod na odpálení může stát chybným hodem, který zachytí nebo eliminuje vaše vlastní figurky. Vítězem se stává ten, kdo donutí prezidenta dostat se do pozice bez možnosti úniku(DEFCON1), nebo ho eliminuje vystřeleným žetonem. Existuje ještě jedna důležitá část hry, pokud je prezident v šachu nebo v patové situaci, přecházíme do DEFCON1, ve kterém se střídavě střídají všechny nepoužité žetony projektilů a sleduje se, jak se hra vyvíjí. Obě strany Bílý/Černý jsou vybaveny čtyřmi druhy střelných žetonů; 16 jedovatých plynů, které zachytí jednu figurku, která se pohybuje po trojúhelníkovém prostoru, 8 biologických plynů, které mohou jedním úderem zachytit až dvě figurky, které se pohybují po čtvercovém prostoru a 16 atomových bomb, které eliminují jednu figurku, která se pohybuje po trojúhelníkovém prostoru, 8 vodíkových bomb, které mohou jedním úderem eliminovat až dvě figurky, které se pohybují po čtvercovém prostoru. Pokud po vyčerpání všech odpalovacích žetonů na konci hry nelze’určit vítěze, prezident, který je v šachu, prohrává, pokud je to pat, pak spočítejte celkový počet bodů právě ukořistěných (POW)figurek, abyste zjistili vítěze hry. Nepočítejte figurky, které byly vyřazeny nebo jsou na hrací desce. Neexistují žádné remízy. Koho ovládáte!" www.americancatur.com —popis od autora Eric Jude Egypt CurtisAutomatický překlad
American Catur is a new ground-breaking warfare strategy game. The game is well balanced between skill and luck making it very competitive. Playing Time 30 - 120 Mins Recommended Age 5 and Up. Number of players required is 2 players one on one, 3players two against one or 4 players, two teams of two players in which you can communicate with your partner during your turn. In American Catur your partner and you will be taking on the roles of the government leaders (WE THE PEOPLE) who has been empowered by the Constitution to go to war, when you hear the word ‘strategy’ you can picture your partner and you strategizing as the generals of the armed forces with your President in a war room looking sternly at the earth board, preparing your next best step for combat. Deciding where to engage the enemy and what maneuver are going to make sense to help achieve this goal. It will be your team strategy- to win by controlling all of the Armed Force troop’s (Army, Navy, Air Force, Marine, Coast Guard) in a battle to force the opponent’s President in a position of no escape, or to capture him or to eliminate him.
It is your tactics to consider all the factors involved and apply this knowledge of the troops strength and your team determination to make decisions that would result in controlling the center of the earth board. Each team of two begins with a total of one President and 29 troops that each player on a team shares by alternating turns. One player controls the black triangle space to travel on with their piece and the other partner controls the white triangle spaces to travel on. The other option to play is by alternating turns one player controls the area in front of them and then the other player controls the area in front of them. The line that divides the area is between the army and President. You will be alternating turns taking one action at a time over the course of setting up your strategic plans of controlling the earth board. You need to evaluate your earth board during each move. It will help you keep tracked of all projectile chips used and all troops’ movements.
This earth board is your map where you need to go, and what you have to conquer. And around the perimeter of the earth board, you have two rows to have the ability to launch your offensive or defensive attack with projectile chips by rolling the dice to capture, eliminate pieces or use the chips as an obstacle for your opponent’s pieces to go around. Beware that sometimes a roll of a launch can become a misfire that captures or eliminates your own pieces. The winner is the one who forces the President in a position of no escape(DEFCON1), or eliminates him with a projectile chip. There is one more major part of the game if the President is in checkmate or stalemate, we go into DEFCON 1 in which all unused projectile chips are launched alternating turns to see how the game unfolds.
Both sides White/Black are equipped with four types of projectile chips; 16 poison gas that captures one-piece that travels on the triangle space, 8 biological gas that can with one strike captures up to two-pieces that travels on the square space and 16 atomic nukes that eliminates one-piece that travels on the triangle space, 8 hydrogen nukes that can with one strike eliminate up to two-pieces that travels on the square space. If you can’t determine a winner after exhausting all the launching of the projectile chips at the end of the game the President that is in checkmate loses, if it is a stalemate then count the total points of just captured (POW)pieces to find out the winner of the game. Do Not count the pieces that were eliminated or on the board. There are no draws. Who do you control!
www.americancatur.com
—description from the designer
Eric Jude Egypt Curtis
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.