Originální popis hry
Útěk: Traps je třetí krabicové rozšíření pro hru Escape: Stejně jako předchozí rozšíření Iluze a Úkoly obsahuje i Traps dva moduly, které lze použít samostatně nebo v kombinaci s ostatními rozšířeními hry.
Trap Chambers: Na výběr je 5 různých komnat, z nichž 2, 3 nebo 4 se během nastavení přimíchají do hromádky losů. Jakmile je vylosována komnata pastí, hráč na tuto destičku okamžitě umístí svého dobrodruha. Každá z nich má jiný efekt:
Pohyblivá plošina (x1)- Komora se přesune po desce ve směru hodinových ručiček (beze změny orientace), dokud nenajde novou klidovou pozici spojenou s prázdnými dveřmi s touto orientací. Pokud žádná neexistuje, musí tento hráč počkat, dokud se nějaká neobjeví.
Vyvolávací komnata (x1)- Umístěte všechny dobrodruhy (včetně sebe) do komnaty a nyní musí začít s průzkumem odtud. Po objevení může hráč hodit 3 klíče a použít tento efekt jindy.
Skála (x2)- Hráč nemůže opustit tuto komnatu, dokud nehodí buď 3 klíče, nebo 3 pochodně (podle dílku). Poté se dobrodruh dostane na cihlovou oblast a může ji normálně opustit. Spolucestující dobrodruzi mohou do místnosti vstoupit, ale mohou přispět pouze zlatými maskami.
Klouzavá past (x1)- Hráč se nemůže vrátit šikmým vchodem a musí odejít ostatními vchody.
Komnaty času: 8 komnat, přičemž 2, 3 nebo 4 se smíchají do hromádky losů. Po vylosování položíte určitý časovač písku na první ikonu času. Jakmile tento čas vyprší, překlopí se na další ikonu času. Buď je třeba splnit určité úkoly, nebo nelze po dobu trvání časovače písku provádět žádné akce.
Komnaty zákazu (x4)- Používá zelený časovač písku. Nelze provádět určité akce (aktivace drahokamů, používání zlatých masek, průzkum nových komnat, vstup do startovní komnaty)
Obětní komnata (x1)- Používá modrý časovač. Každý hráč musí do komnaty vložit jednu kostku. Nyní mají 1 minutu na to, aby spěchali do této komnaty a získali svou kostku, jinak o ni přijdou.
Komnata pochodní (x1)- Používá modrý časovač. Hráči musí jít do komory a hodit 7 pochodní, jinak 2 hráči ztratí 1 kostku.
Lávové komory (x2)- Používá modrý časovač. Hráči musí splnit 3 úkoly, aby se vyhnuli trestu. Pokud se nepodaří splnit všechny 3 před vypršením minuty, spustí se trest vedle úkolu (přidání 3/2/1 drahokamů do skladu)
Automatický překlad
Escape: Traps is the third boxed expansion for Escape: The Curse of the Temple, and like the previous Illusions and Quests expansions, Traps contains two modules that can be used individually or in combination with any other expansions for the game.
Trap Chambers: There are 5 different chambers to choose from and 2, 3, or 4 will get mixed into the draw pile during setup. When a Trap Chamber gets drawn, that player puts their adventurer immediately on that tile. Each one has a different effect:
Moving Platform (x1)- The chamber gets moved around the board clockwise (without changing the orientation) until it finds a new resting position connected to an empty doorway with that orientation. If none exists, that player has to wait until one shows up.
Invocation Chamber (x1)- Place all adventurers (including yourself) in the chamber and now must start exploring from there. After discovery, a player can roll 3 keys to use this effect at another time.
Cliff (x2)- The player cannot leave this chamber until they roll either 3 keys or 3 torches (depending on the tile). After this is done, the adventurer gets put on the brick area and can leave as normal. Fellow adventurers can enter the room, but can only contribute golden masks.
Slide Trap (x1)- The player cannot return via the slanted entrance and must leave through the other entrances.
Time Chambers: 8 Chambers with 2, 3, or 4 getting mixed into the draw pile. When drawn, you put the certain sand timer on the first time icon. Once that time runs out, it gets flipped over onto the next time icon. Either certain tasks must be fulfilled or actions can't be done during the duration of the sand timer.
Prohibition Chambers (x4)- Uses the green sand timer. Certain actions cannot be performed (activating gems, using golden masks, exploring new chambers, entering the starting chamber)
Sacrifice Chamber (x1)- Uses the blue timer. Each player must put one die in the chamber. Now they have 1 minute to rush to that chamber and retrieve their die or else they lose it.
Torch Chamber (x1)- Uses the blue timer. Players have to go to the chamber and roll 7 torches or else 2 players lose 1 die.
Lava Chambers (x2)- Uses the blue timer. Players have to fulfill 3 tasks to avoid punishment. If not all 3 get completed before the minute is over, the punishment next to the task gets triggered (add 3/2/1 gems to the depot)
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.