Originální popis hry
Kouzelné bludiště už nějakou dobu pravidelně vykrádají bezohlední dobrodruzi, kteří neustále kradou ve stejných čtyřech obchodech. Jak zvláštní! Vzhledem k tomuto alarmujícímu zjištění nainstalovalo vedení nové bezpečnostní systémy, které mají odradit od dalších nekalých činů.
Rozšíření Maximální bezpečnost nejenže oživuje strážce obchodního centra Magic Maze, ale poskytuje řadu dalších modulů, které vám umožní přizpůsobit si zážitek. K dispozici jsou dva různé typy modulů: pomocníci a výzvy, které snižují nebo zvyšují obtížnost. Všemi moduly budete provedeni krok za krokem a ke každému z nich je přiložen tutoriál, který vám pomůže procvičit si nová pravidla před tím, než je přidáte do svých "skutečných" her Magic Maze.
Pomocníci:
- Větrací šachty: trpaslík může otevřít větrací šachty, aby se všichni hrdinové mohli rychle přesunout z jednoho jejího konce na druhý.
- Prolomení zdí: barbar může prolomit zdi obchoďáku, aby se jimi mohli všichni hrdinové pohybovat.
- Kouzla: mág může seslat 2 kouzla z 10 dostupných s okamžitým nebo dočasným účinkem.
- Telekineze: elf může přesouvat destičky obchodního centra
- Antistresové žetony: můžete je kdykoli použít k povolení diskuse, výměně akčních destiček nebo otočení časovače písku.
- Mapy &; Automatické průzkumné prostory: prozkoumejte obchoďák mnohem rychleji!
- Kontrolní místnost: použijte tento speciální prostor a pošlete strážce na prostory Víru.
Výzvy:
- Strážce: Hrdina a strážce nemohou stát nebo projít přes destičku obchoďáku, kde stojí jiný typ pěšáka. Strážemi pohybujete stejně jako hrdiny.
- Posilové stráže: tyto stráže navíc se přidávají při spáchání krádeže.
- Strážní místnost: pokud se hrdina a stráž (omylem) ocitnou na stejné destičce, hrdina je chycen a musí být osvobozen.
- Pozorovatel: hrdina a Pozorovatel nemohou stát ani procházet destičkou Obchoďáku, kde stojí jiný typ pěšáka. Hrdina musí stát na příkazovém políčku, aby se Beholder mohl pohybovat.
- Senzor: Hrdina nemůže stát na políčku pokrytém senzorem. Hrdina musí stát na řídicím políčku, aby mohl otáčet senzorem.
- Uzamčený únik: Hrdina musí stát na kódovém políčku, aby mohl trpaslík uniknout.
Všechny tyto moduly přinášejí další možnosti, které z Magického bludiště dělají intenzivnější a hádankovější zážitek.
Automatický překlad
For some time now, the Magic Maze has been regularly robbed by unscrupulous adventurers, who incessantly steal from the same four shops. How strange! Due to this alarming observation, Management has installed new security systems to dissuade any further dishonest deeds.
The Maximum Security expansion not only brings the mall guards of Magic Maze to life, but provides a number of other modules to allow you to customize your experience. There are two different types of modules: helpers and challenges, which decrease or increase the difficulty. You will be guided step by step through all of the modules, and each of them comes with a tutorial that will help you practise the new rules before adding it to your "real" games of Magic Maze.
Helpers:
- Ventilation shafts: the dwarf can open ventilation shafts for all the heroes to move quickly from one end of it to the other.
- Wall breaches: the barbarian can breach the walls of the mall for all the heroes to move through it.
- Spells: the mage can cast 2 spells among 10 available, with instant or temporary effects.
- Telekinesis: the elf can move Mall tiles around
- Anti-stress tokens: you can use them at anytime to allow a discussion, swap Action tiles or flip the sand timer.
- Maps & Auto-explore spaces: explore the mall much quicker!
- Control room: use that special space to send the guards to Vortex spaces.
Challenges:
- Guard: a Hero and a Guard cannot stand or pass through a Mall tile where the other type of pawn is standing. You move the guards just like heroes.
- Reinforcement guards: these extra guards are added when the theft is commited.
- Guard room: if a Hero an a Guard are (by mistake) on the same tile, the hero gets caught and must be freed.
- Beholder: a Hero and the Beholder cannot stand or pass through a Mall tile where the other type of pawn is standing. A hero must be standing on a Command space to move the Beholder.
- Sensor: a Hero cannot stand on a space covered by the sensor. A hero must be standing on a Control space to rotate the sensor.
- Locked escape: a Hero must be standing on a Code space for the dwarf to be able to escape.
All of these modules bring in more options to make Magic Maze a more intense and puzzling experience.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.