Originální popis hry
Khans of Tarkir je blok hry Magic: The Gathering, který se skládá z her Khans of Tarkir (26. září 2014), Fate Reforged (23. ledna 2015) a Dragons of Tarkir (27. března 2015). Zasazení bloku vychází ze směsice kultur střední a východní Asie. Je to poslední blok, který má tři rozšiřující sady.
Rovinu Tarkir kdysi ovládali draci, ale v rozsáhlé válce před více než tisíci lety se lidem podařilo je vyhladit. Dnes je Tarkir říší zmítanou boji, kde pět klanů soupeří o nadvládu. Jak je prezentováno ve hře Khans of Tarkir, pět klanů se soustředí na "klíny", neboli sady tří barev, které mají kořeny ve dvou barvách a jedné "nepřátelské" barvě naproti. Každý klín je barvou klanu válečníků, kteří uctívají určitou vlastnost draka a anatomický rys, který ji reprezentuje. Klany také využívají mechaniku "Morph", která se vrací z bloku Onslaught a která umožňuje vyložit bytosti lícem dolů jako bytosti 2/2 a otočit je pravou stranou nahoru za dodatečnou cenu a občas i dodatečný užitek; toto kouzlo je popsáno jako vynález vyhynulých draků, nyní přizpůsobený lidským potřebám. Klany a jejich chanové jsou následující:
Abzanské rody (Bílý, Černý, Zelený) považují za nejdůležitější vlastnost draka vytrvalost a používají k tomu stupnici. Jejich mechanikou je "Outlast," která jim umožňuje trvale se posilovat klepáním. Klan vede Anafenza, zvaná "Nejpřednější," známá tím, že vede drak zepředu.
Jeskai Way (Modrá, Červená, Bílá) dávají přednost lstivé povaze draka a reprezentují se pomocí oka. V Khans of Tarkir vede klan Narset, Osvícený mistr, který mluví o jiných světech než jen o Tarkiru. Jejich mechanikou je "Prowess,", která dává tvorům dočasné bonusy pokaždé, když hráč sesílá nestvůrné kouzlo.
Sultai Brood (Black, Green, Blue) se dělají nemilosrdnými jako drak a za jeho nejkrutější část považují tesák. Jejich mechanikou je "Delve,", která umožňuje hráči snížit manové náklady kouzel exilováním karet z hřbitova. Vede je Sidisi, Brood Tyrant, mocná naga nekromantka, která se považuje za královnu klanu.
Horda Mardu (červená, bílá, černá) považuje za největší aspekt rychlost a používá k tomu křídla. Jejich mechanikou je "Nájezd," který poskytuje bonusy, pokud hráč v tomto tahu zaútočil. Ve hře Khans of Tarkir vede tento klan Zurgo Helmsmasher, divoký ork, který se mstí Sarkhanovi Volovi.
Temurská hranice (Zelená, Modrá, Červená) věří v dračí divokost a jako svůj symbol používají drápy. Jejich mechanikou je "Divoký," která poskytuje bonusy, pokud hráč ovládá alespoň jednu bytost se silou 4 nebo vyšší. Ve hře Khans of Tarkir vede klan Surrak Dračí dráp, mocný muž proslulý tím, že dává rány medvědovi
Automatický překlad
Khans of Tarkir is a Magic: The Gathering block consisting of Khans of Tarkir (September 26, 2014), Fate Reforged (January 23, 2015), and Dragons of Tarkir (March 27, 2015). The block's setting is based on a mix of cultures of Central and East Asia. It is the last block to have three expansion sets.
The plane of Tarkir was once dominated by dragons, but in a massive war over a thousand years ago, humans succeeded at wiping them out. Today Tarkir is a battle-torn realm where five clans feud for supremacy. As presented in Khans of Tarkir, the five clans focus on "wedges", or sets of three colors that are rooted in two colors and one "enemy" color across from it. Each wedge is the colors of a clan of warriors that venerate a certain quality of the dragon, and an anatomical feature that represents it. The clans also make use of the "Morph" mechanic, returning from the Onslaught block, which allows creatures to be cast face-down as 2/2 creatures and turned right-side up for additional cost, and occasionally additional benefit; this magic is described as being an invention of the extinct dragons, now adapted to human needs. The clans, and their khans, are as follows:
The Abzan Houses (White, Black, Green) see endurance as the most important quality of the dragon, and use the scale to show that. Their mechanic is "Outlast," which allows them to permanently strengthen themselves by tapping. The clan is led by Anafenza, called "The Foremost," known for leading from the front.
The Jeskai Way (Blue, Red, White) prefer the cunning nature of the dragon, and represent themselves with the eye. In Khans of Tarkir, the clan is led by Narset, the Enlightened Master who speaks of other worlds than Tarkir alone. Their mechanic is "Prowess," which gives creatures temporary bonuses every time the player casts a non-creature spell.
The Sultai Brood (Black, Green, Blue) make themselves ruthless like the dragon, and see the fang as its most ruthless part. Their mechanic is "Delve," which allows the player to lessen the mana costs of spells by exiling cards from the graveyard. They are led by Sidisi, Brood Tyrant, a powerful naga necromancer who considers herself queen of the clan.
The Mardu Horde (Red, White, Black) views speed as the greatest aspect, and use the wings to represent that. Their mechanic is "Raid," which provides bonuses if the player attacked this turn. In Khans of Tarkir, the clan is led by Zurgo Helmsmasher, a savage orc who has a vendetta against Sarkhan Vol.
The Temur Frontier (Green, Blue, Red) believe in the dragon's savagery, and use the claw as their symbol. Their mechanic is "Ferocious," which provides bonuses if the player controls at least one creature with 4 power or greater. In Khans of Tarkir, the clan is led by Surrak Dragonclaw, a mighty man renowned for punching a bear.