Originální popis hry
Hráči se zde ocitají v roli skřetích válečných náčelníků na cestě do boje proti nesnesitelným silám Impéria. Jediným problémem je, že na sebe narazilo několik skřetích klanů, takže se nevyhnutelně začnou hádat o mršinu nějakého nešťastného elfa, která se opéká nad ohněm. Za dobu, než se slunce přesune z východu na jen o něco málo vyšší úroveň, se skřeti pustí do sebe a je to’každý skřetí válečný náčelník sám za sebe.
Každý hráč se snaží vytvořit armády, které jsou rozmístěny do 3 bojových linií nebo formací. Každá linie musí mít jednoho hudebníka a jednoho praporečníka a každý z nich musí být umístěn na levé nebo pravé straně každé linie. Každá linie může být dlouhá až 12 jednotek, ale hráč může vytvořit zkrácenou bitevní linii umístěním dvou potřebných jednotek blíže k sobě.
V každém tahu si hráč dobere jednu nebo více karet z balíčku. Vytažené jednotky musí být umístěny, zatímco ostatní karty jsou pro své efekty odhozeny. Jakmile má bitevní linie hudebníka a praporečníka a všechna políčka mezi nimi jsou zaplněna )jednotkami nebo kořistí), může tato linie vyrazit do války a zaútočit na bitevní linii jiného hráče. Všechny jednotky mají hodnotu bitevního hodnocení. Obě strany jednoduše sečtou hodnocení všech jednotek a nejvyšší součet vítězí, i když hod kostkou osudu může ještě zamíchat kartami.
Vítěz si může vzít veškerou přítomnou kořist z linie poraženého hráče a to je vlastně hlavní cíl, protože kořist má hodnotu bodů, které se na konci sečtou a určí vítěze.
Chaos Marauders také umožňuje hráčům pokusit se postavit větší jednotky složené z více karet, jako jsou například válečné stroje.
Viz také: "Válečné stroje": Shrnutí rozdílů oproti prvnímu vydání Chaos Marauders.
Automatický překlad
Here the players find themselves as Orc War Chieftains on their way to fight those intolerable forces of the Empire. Only problem is that several Orcish clans have run into each other so inevitably they start to squabble over the carcass of some unfortunate Elf that is roasting over a campfire. In the time it takes for the sun to move from up to just a little more up the Orcs are at it and it’s each Orcish War Chief for himself.
Each player is trying to create armies, which are placed into 3 battle lines or formations. Each line must have one musician and one standard bearer and each of these must be placed on the far left or right of each line. Each line can be up to 12 units long but a player can create a shortened battle line by placing the two required units closer together.
Each turn a player will draw one or more cards from the deck. Units drawn must be placed whilst other cards are discarded for their effects. Once a battle line has a musician and a standard bearer and all spaces in between the two are filled )with units or loot), that line can go to war and attack the battle line of another player. All units are worth a battle rating. Both sides simply add up their ratings for all units and the highest total wins, although the roll of a fate dice can still mix things up.
The winner can take any loot present from the defeated player's line and this is in truth the main aim as loot is worth points that are tallied up at the end to determine the winner.
Chaos Marauders also allows for players to try and construct larger units made up of multiple cards such as War Machines.
See also: Summary of differences from the first edition of Chaos Marauders.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.